۰ نفر

آتش‌سوزی در بازار تهران مهار شد

۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۲۴
کد خبر: 207891
 آتش‌سوزی در بازار تهران مهار شد

سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: یک ساختمان قدیمی در بازار آهنگران تهران دچار حریق شده بود که با تلاش آتش‌نشانان، این حریق در ساعت ۵۵ بامداد امروز مهار شد.

سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در بازار تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 22:46 شب گذشته آتش‌سوزی در یک ساختمان قدیمی در بازار آهنگران تهران، خیابان مسجد جامع به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند و کمتر از دو دقیقه به محل حادثه رسیدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین یه نقل از تسنیم، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک بنای خشتی قدیمی با سقف شیروانی و به وسعت حدودی 300 متر بود که آتش از سقفهای آن آغاز شده و درحال گسترش به سایر قسمتها بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش در حال سرایت به پاساژ مقابل (محل فروش کاغذ و لوازم التحریر) بود و به یکی از مغازه‌های پاساژ نیز خساراتی وارد شده بود که آتش‌نشانان به سرعمت عملیات را آغاز کرده و از دو جهت برای اطفای حریق وارد عمل شدند.

ملکی تصریح کرد: در صورتیکه حریق به پاساژ مجاور سرایت می‌کرد، می‌توانست باعث ایجاد بحران شود اما با تلاش آتش‌نشانان آتش مهار شد و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل حادثه، شکافتن سقف و اطمینان از نبود آتش به عملیات خود پایان داده و در ساعت 55 بامداد امروز به ایستگاه‌هایشان بازگشتند؛ در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد.