۰ نفر

پرواز بوشهر در شیراز فرودآمد +تکمیلی

۱ مرداد ۱۳۹۶، ۹:۴۶
کد خبر: 207440
 پرواز بوشهر در شیراز فرودآمد +تکمیلی

مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان بوشهر گفت: به علت مه گرفتگی و کاهش دید افقی به کمتر از 100 متر در فرودگاه بوشهر هواپیمای پرواز شماره 4024 روز یکشنبه تهران - بوشهر در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

علی زرین فر افزود: دید مورد نیاز برای پرواز هواپیما یکهزار و 500 متر است که با توجه به بهبود شرایط جوی این پرواز تا دقایقی دیگر از فرودگاه شیراز به سمت بوشهر انجام می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی بیان کرد: فرودگاه بین المللی بوشهر مجهز به دستگاه کمک ناوبری است که دید تا 800 متر را پشتیبانی می کند ولی به دلیل مه غلیط و کاهش دید به کمتر از 100 متر امکان پشتیبانی از این پرواز را نداشت.

زرین فر یادآور شد: پرواز 4024 تهران - بوشهر شرکت هواپیمایی زاگرس ساعت 6:50 وارد فرودگاه بوشهر می شد که به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه شیراز فرود آمد.

وی گفت: با بهبود شرایط جوی تا دقایقی دیگر پرواز از شیراز به بوشهر انجام می شود.

 پرواز تهران – بوشهر به دلیل شرایط جوی در فرودگاه شیراز به زمین نشست

 مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: پرواز تهران - بوشهرهواپیمایی زاگرس ساعت 5:30 صبح امروز یکشنبه به دلیل نداشتن دید کافی در فرودگاه بوشهر، در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز به زمین نشست.

رضا بدیعی فرد افزود: تاکنون شرایط جوی در فرودگاه بوشهر مساعد نشده است و هواپیما همچنان در فرودگاه شیراز مستقر است.

مدیرکل فرودگاه های استان فارس درباره پرواز تهران – شیراز هواپیمایی کاسپین که شامگاه شنبه در آسمان اصفهان دچار نقص فنی شده بود نیز گفت: به دنبال درخواست فرود از سوی خلبان، این هواپیما ساعت 22:20 شامگاه شنبه در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به سلامت به زمین نشست.

وی ادامه داد: این هواپیما پس از رفع نقص فنی، باری دیگر عازم شیراز شد و با سه ساعت تاخیر به مقصد رسید.