۰ نفر

سقوط مرد میانسال به حوضچه پرورش ماهی

۶ خرداد ۱۳۹۶، ۱۷:۱۲
کد خبر: 195893
سقوط مرد میانسال به حوضچه پرورش ماهی

افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران گفت:آتش نشانان مرد میانسال که به حوضچه پرورش ماهی سقوط کرده بود را نجات دادند.

احمد زارع تیموری افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران گفت:طی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر سقوط یک مرد میانسال به حوضچه پرورش ماهی، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 50 به همراه گروه امداد و نجات 6 را ساعت 10:12 روز گذشته به شهرک پلائین اعزام کرد.

 افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش نشانی تهران درباره حادثه گفت: یک مرد میانسال در حال تردد بر روی سقف ایرانیتی محل پرورش ماهی بود که ناگهان قسمتی از سقف دچار شکستگی شده و مرد میانسال به عمق حوضچه پرورش ماهی که خالی از آب بود سقوط کرد.

وی اضافه کرد: مرد 55 ساله از ارتفاع سه متری به عمق حوضچه سقوط کرده و از ناحیه دست و پاها دچار آسیب دیدگی شده و قادر به حرکت کردن نبود.

افسر آماده منطقه هفت عملیات در ادامه افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه و ایمن سازی کامل، مرد میانسال را با استفاده از برانکارد و تجهیزات مخصوص از حوضچه خارج کرده و به سطح زمین انتقال دادند.

تیموری خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در پایان فرد مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.