۰ نفر

تصادف دو خودرو سواری یک قربانی گرفت

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۰۹
کد خبر: 193871
تصادف دو خودرو سواری یک قربانی گرفت

رئیس ایستگاه سازمان آتش نشانی تهران گفت:برخورد شدید دو دستگاه خودرو سواری در خیابان کارگر شمالی، موجب مرگ یک نفر و مصدومیت شدید دو پسر جوان شد.

علی خلیق رئیس ایستگاه 11 آتش نشانی گفت:برخورد دو دستگاه خودروی سواری در ساعت 17:17 دقیقه عصردیروزبه سامانه 125 اعلام شد  که بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه 49 و گروه امداد و نجات 18 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به خیابان کارگر شمالی اعزام شدند.

 رئیس ایستگاه 11 آتش نشانی گفت:، یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 با سه سرنشین در حال حرکت در سراشیبی مسیر شمال به جنوب خیابان کارگر شمالی بود که ناگهان با یک دستگاه خودروی ون تصادف کرد و پس از برخورد با گاردریل در وسط خیابان متوقف شد.

وی با اشاره به گرفتار شدن 3 پسر جوان حدودا 18 ساله درداخل خودرو پژو، افزود: آتش نشانان به سرعت پس از نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی نجات قسمتی از بدنه این وسیله نقلیه را برش دادند و با احتیاط کامل هر سه پسر جوان را از اتاقک متلاشی شده خودرو سواری خارج کردند.

خلیق تصریح کرد: با توجه به مصدومیت هر سه سرنشین خودرو سواری، نیروهای آتش نشانی مصدومان را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند که متاسفانه مرگ یکی از سرنشینان از سوی آن ها تائید شد.

خلیق گفت:آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت بروز این حادثه رانندگی به پلیس راهور سپردند.