۰ نفر

له شدن هیوندا لبر اثر ریزش آوار +عکس

۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۲:۰۸
کد خبر: 193480
له شدن هیوندا لبر اثر ریزش آوار +عکس

گودبرداری ناایمن در خیابان پاسداران موجب ریزش نمایشگاه اتومبیل و له شدن یک دستگاه خودروی هیوندا در زیر آوار شد.

 شهروندان خبراین حادثه را ساعت 11:55 دقیقه صبح امروزبه سامانه 125آتش نشانی اطلاع دادند که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 29 با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان به خیابان پاسداران، خیابان سروستان هفتم روانه شدند.

رضا شقاقی رییس ایستگاه 89 آتش نشانی تهران که مسئولیت هدایت نیروهای عملیات آتش نشانی را عهده دار بود، درمورد چگونگی بروز این حادثه ابراز داشت: پیش از وقوع این حادثه، یک دستگاه بیل مکانیکی در عمق 4 متری قطعه زمین 2 هزار متر مربعی مشغول گودبرداری بود که به دلیل رعایت نکردن موازین ایمنی به هنگام گودبرداری ناگهان دیوارها و سقف ساختمان نمایشگاه اتومبیل فرو ریخت.

وی اضافه کرد: پیش از وقوع این حادثه یک دستگاه خودروسواری هیوندا در داخل نمایشگاه اتومبیل قرار داشت که در زیرآوار مانده و خسارت زیادی به آن وارد شد.

شقاقی اعلام کرد که پس از جستجوی آتش نشانان در زیر آوار ساختمان نمایشگاه مشخص شد که خوشبختانه هیچ کس در زیر آوار گرفتار نشده بود.

وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با کشیدن نوار هشدار دهنده برای جلوگیری از رفت و آمد شهروندان، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

رییس ایستگاه آتش نشانی با اشاره به این که تحقیقات بیشتر درخصوص علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال انجام است، تصریح کرد: آتش نشانان پس ازایمن سازی و اقدامات احتیاطی، محل را به عوامل شهرداری و انتظامی منطقه سپردند.

ریزش آوار

ریزش آوار

ریزش آوارریزش آوار