۰ نفر

دستگیری سلطان هرویین در فارس

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۳:۵۹
کد خبر: 193256
دستگیری سلطان هرویین در فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از انهدام باند و شبکه قاچاق بین‌المللی مواد مخدر و کشف 400 کیلوگرم هروئین در این استان خبر داد.

سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی شنبه 23 اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: با اطلاع از فعالیت یک باند بین‌المللی تهیه و توزیع مواد مخدر به سرکردگی شخصی به‌نام س- م، در استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، تهران، البرز، کرمانشاه و ... ارسال محموله‌های قاچاق به یکی از کشورهای همسایه، پلیس مبارزه با موادمخدر فارس وارد عمل شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، و اضافه کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخد فارس با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه در تمام محورهای مواصلاتی فارس، یک دستگاه خودرو تریلی بونکردار را در جاده خروجی شیراز (دشت ارژن) شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در بازرسی دقیق از خودرو تریلی بونکردار 400 کیلوگرم هروئین که به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد؛ در این راستا یک دستگاه خودرو ال90 که به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر عمل می‌کرد نیز توقیف و سرشبکه باند به همراه همدستش و راننده تریلی دستگیر شدند.

گودرزی افزود: این فرد که به "سلطان هروئین" معروف شده بود، سال گذشته نیز اقدام به قاچاق مواد مخدر کرده و در این راستا مأموران یک تن و 400 کیلوگرم هروئین کشف ولی آن زمان متواری شده بود.