۰ نفر

چرخ‌ گوشت دست پسر جوان را بلعید +تصاویر

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۱۸
کد خبر: 191012
چرخ‌ گوشت دست پسر جوان را بلعید +تصاویر

بی‌احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی هنگام کار با چرخ‌گوشت، منجر به قطع مچ دست پسر جوان شد.

شب گذشته حادثه گیرکردن دست کارگر جوان داخل چرخ‌گوشت در یک فروشگاه در بزرگراه شهید باکری به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 27 و گروه نجات هشت را به محل حادثه اعزام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رضا وفایی؛ افسر آماده منطقه یک عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک کارگر بیست و یک ساله در داخل یک فروشگاه بزرگ با دستگاه چرخ‌گوشت صنعتی سرگرم کار بود که ناگهان دست راست وی بر اثر بی‌احتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی داخل چرخ‌گوشت گیر کرد.

 

چرخ گوشت

وی افزود: آتش‌نشانان با استفاده از دستگاه سنگ‌فرز و تجهیزات هیدرولیکی قسمتهایی از این چرخ‌گوشت سنگین را جدا کردند و مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند همچنینگروه امداد و نجات هشت (مستقر در ایستگاه 49) با هماهنگی معاون منطقه برای ادامه عملیات رهاسازی دست مرد جوان به بیمارستان رسول اکرم (ص) منتقل شدند و در حضور پزشکان در اتاق عمل با استفاده از تجهیزات امداد و نجات، دست وی را رهاسازی کردند.

افسر آماده منطقه یک عملیات خاطرنشان کرد: متأسفانه دست راست پسر جوان تا مچ دست او قطع شده بود که بلافاصله از سوی پزشکان متخصص بیمارستان تحت درمان قرار گرفت.

کارشناسان سازمان آتش‌نشانی  همواره به خانواده‌ها و کسانی که با چرخ‌گوشتهای خانگی و صنعتی سروکار دارند توصیه می‌کنند از وسایل استاندارد استفاده کنند، هنگام کار با این وسیله جانب احتیاط را رعایت کرده و دست خود را بیش از حد مجاز داخل گلویی چرخ‌گوشت فرو نبرند.

چرخ گوشت

چرخ گوشت