۰ نفر

کشف ۱۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در مازندران

۴ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۳۶
کد خبر: 184144
کشف ۱۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۱۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از آغاز طرح نوروزی پلیس تاکنون در سطح استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی اظهار داشت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و تهیه وتوزیع کنندگان مواد مخدر در سطح استان در ایام تعطیلات نوروز، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اجرای طرح‌های ویژه موفق شدند، بیش از 110 کیلوکرم انواع موادمخدر رادر سطح استان کشف کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، وی با اشاره به انهدام سه باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در سطح استان در این مدت از شناسایی و دستگیری 434 متهم به خرید و فروش موادمخدر و معتادان خبر داد و افزود: 26 دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف شد.

اعتراف سارق حرفه ای مغازه در جویبار

فرمانده انتظامی جویبار از شناسایی و دستگیری سارق حرفه ای مغازه و کشف بیش از 21 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ اکبر درویشی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان جویبار، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با تقویت گشت‌های انتظامی رد یکی از سارقان حرفه ای مغازه را شناسایی کردند و این فرد را مورد تعقیب و مراقبت قرار دادند.

دستگیری عامل تیراندازی به محیط بانان در نکا

فرمانده انتظامی نکا از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی به محیط‌بانان در مناطق جنگلی این شهرستان عصر روز گذشته در کمتر از دو ساعت در یک عملیات پلیسی خبر داد.

سرهنگ هادی نصیری افزود: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان مبنی بر وقوع تیراندازی و مصدومیت شدید دو محیط‌بان در مناطق جنگلی هزار جریب موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی پی رجه این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، دو محیط‌بان اداره محیط زیست شهرستان حین انجام وظیفه در مناطق جنگلی از سوی یک شکارچی غیرمجاز با سلاح شکاری مورد اصابت گلوله ساچمه ای قرار گرفتند که با حضور عوامل اورژانس و همکاری ماموران انتظامی سریعاً به مرکز درمانی منتقل شدند.

کشف اسکناس‌های جعلی500 هزار ریالی در بهشهر

فرمانده انتظامی بهشهر از کشف اسکناس‌های جعلی و دستگیری متهم به جعل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابراهیم شجاعی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر جعل و توزیع اسکناس در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم به توزیع اسکناس‌های جعلی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.