۰ نفر

تجاوز به چپ کامیون بنز جان ٢ نفر را گرفت

۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۲۲
کد خبر: 182146
تجاوز به چپ کامیون بنز جان ٢ نفر را گرفت

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶ تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن ٣ نفر شده است.

سرهنگ نادر رحمانی درباره این تصادف که ساعت ١٢ شنبه ٢١ اسفند در استان خوزستان اتفاق افتاده، گفت:انحراف به چپ پژو ۴۰۵ در محور کیلومتر ٣٣ ماهشهر-هندیجان باعث تصادف این وسیله با یک دستگاه کامیون دانگ فنگ و کشته شدن ٣ نفر و مجروح شدن ٣ نفر دیگر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی همچنین درباره تصادفی که ساعت ١٧:٣٠ شنبه در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاده، توضیح داد: تجاوز به چپ راننده بنز در محور کیلومتر ٢٠ پیچ سیه رود باعث تصادف این خودرو با پژو ۴۰۵ و کشته شدن ٢ نفر و مجروح شدن یک نفر شد.

این سواری بنز با پلاک کشور آذربایجان بوده و متوفیان و مجروح فوق سرنشینان سواری بنز و اتباع آن کشور هستند.

لرستان؛ واژگونی سواری پراید

ساعت ١۵:٣٠ شنبه یک دستگاه سواری پراید به دلیل توجه نداشتن راننده به جلو واژگون شد. این تصادف در محور کیلومتر٨ خرم آباد-کوهدشت اتفاق افتاده و متاسفانه براثر آن یک نفر کشته و ٥ نفر مجروح شده اند.

همدان؛ تصادف پراید و تریلی هوو

ساعت ٧:٣٠ صبح یکشنبه یک دستگاه سواری پراید به دلیل رعایت نکردن فاصله عرضی، با یک دستگاه تریلی هوو برخورد کرد. این تصادف در محور کیلومتر۵۶ ساوه اتفاق افتاده و براثر آن ۵ نفر مجروح شده اند.

خراسان رضوی؛ واژگونی مینی بوس فیات

ساعت ٨ صبح یکشنبه، یک دستگاه مینی بوس فیات به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه، واژگون و باعث مجروح شدن ٤نفر شد. این تصادف در محور کیلومتر ٧ تربت حیدریه اتفاق افتاده است.

همدان؛ واژگونی مینی بوس

این بار کیلومتر ١٠ دمق در همدان شاهد بی‌احتیاطی راننده مینی بوس بنز و واژگونی این وسیله بود. تخطی راننده این مینی بوس از سرعت مطمئنه باعث واژگونی آن و مجروح شدن یک نفر شد. تصادف ساعت ٩ صبح یکشنبه روی داده است.