۰ نفر

سد جهرم شکست +تکذیبیه

۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰:۴۲
کد خبر: 177327
سد جهرم شکست +تکذیبیه

به دلیل باران شدید سد جهرم ( استان فارس) شکست.

در پی بارندگی های روزهای اخیر و پس از آنکه خبر رسید سیلاب در بخش هایی از کشورمان از جمله جنوب استان فارس خساراتی به بار آورده و به نگرانی ها در خصوص بروز بحران دامن زده، سرانجام بحران به وقوع پیوست و آن گونه که خبر می رسد، ابعاد آن رو به گسترش است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تابناک، آن گونه که خبر می رسد، بر اثر سیلاب و انباشت آب پشت سد جهرم، این سد درهم شکسته و در پایین دست آن، امواج خروشان آب جان و مال بسیاری را تهدید می کند. آنقدر که ارتش و سپاه دست به کار شده و یاری رساندن به مردم آسیب دیده و پیشگیری از گسترش حوادث را در دستور کار قرار داده اند.
 

مدیرکل مدیریت بحران استان فارس:سد جهرم آسیب ندیده است

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در پی انتشار برخی اخبار و شایعات در فضای مجازی در خصوص شکسته شدن سد جهرم، مدیرکل مدیریت بحران استان فارس این خبر را تکذیب کرد.

فیاض‌پور در این باره گفت: به دنبال انتشار اخباری در مورد وارد شدن آسیب به سد جهرم، دقایقی پیش موضوع را از مدیرعامل شرکت آب این شهرستان پیگیری کردم که این موضوع رد شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود روستاهای این منطقه تخلیه شده است، اظهار کرد: موضوع تخلیه این روستاها مربوط به آن بخش از اراضی ملی بود که به تصرف سودجویان درآمده بود و اینطور نیست که بخاطر شکسته شدن سد، محل تخلیه شده باشد