۰ نفر

آتش در پشت بام مجتمع تجاری مهار شد

۲۷ دی ۱۳۹۵، ۲۰:۲۳
کد خبر: 171084
آتش در پشت بام مجتمع تجاری مهار شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش گرفتن پشت بام یک ساختمان نوساز در خیابان کارگر خبر داد و گفت با حضور آتش نشانان شعله ها مهار شد.

سید جلال ملکی، گفت: ساعت ۱۰ و ۵۲ دقیقه آتش سوزی در خیابان کارگر نرسیده به چهار راه لشگر به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، وی افزود: بلافاصله نیروهای سازمان آتش نشانی در محل حاضر و امدادرسانی های خود را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آغاز حریق از پشت بام یک ساختمان نوساز ۵ طبقه اظهارکرد: کانال های هواسازی که در پشت بام وجود داشته دچار حریق شده و آتش به کل پشت بام سرایت کرده بود. زمانی که آتش نشان ها در محل حضور یافتند، افراد حاضر در آن ساختمان با تجهیزاتی که در اختیار داشتند در تلاش برای خاموش کردن آتش بودند و در نهایت پس از حضور آتش نشان ها، حریق به طور کامل خاموش شد.

وی با اعلام اینکه این آتش سوزی منبع انتشار دود زیادی بود که در سطح شهر تهران نیز قابل مشاهده بود افزود: به علت این آتش سوزی، دود زیادی از ساختمان برخواسته و عابرانی که از این محل عبور می کرده اند، گمان کرده که حریق بسیار گسترده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با تاکید بر اینکه حریق هیچ مصدومی در پی نداشته است خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه نه مصدومی در پی داشته و نه خسارت مالی به فردی وارد شده است.