۰ نفر

گازگرفتگی یک خانواده در شب یلدا

۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۱۴
کد خبر: 165733
گازگرفتگی یک خانواده در شب یلدا

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات جان اعضای یک خانواده سه‌ نفره از چنگال قاتل خاموش خبر داد.

سید جلال ملکی، دراین‌باره گفت: در ساعت 22:43 دیشب حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی در تهرانسر به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 104 را به محل حادثه واقع در تهرانسر بلوار لاله اعزام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان چهار طبقه 16واحدی رخ داده و در واحدی 60 متری واقع در طبقه اول این ساختمان اعضای یک خانواده سه‌نفری دچار گازگرفتگی شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به ورود آتش‌نشانان به این ساختمان مسکونی گفت:‌ گاز سمی منوکسید کربن فضای این ساختمان را دربرگرفته بود و مادر 30 ساله و دو فرزند وی در منزل بی‌هوش شده بودند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان هر سه نفر را از داخل منزل خارج و به فضای باز منتقل کردند، گفت:‌ اعضای این خانواده در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفته و اقدامات اولیه درمانی بر روی آنان انجام شد.

وی بروز نقص در دودکش بخاری این ساختمان را عامل انتشار گاز منوکسیدکربن اعلام کرد و گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 23:05 به عملیات خود خاتمه دادند.