۰ نفر

واژگونی وانت نیسان جان راننده جوان را گرفت

۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۲۲
کد خبر: 156623
واژگونی وانت نیسان جان راننده جوان را گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه وانت نیسان خبر داد و گفت: در این حادثه راننده جوان خودروی سواری در دم جان سپرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سید جلال ملکی، درباره جزییات این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۱۲:۵۰ ظهر امروز انحراف یک خودرو از مسیر جاده تهران _قم  به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود:  با اعلام این خبر بلافاصله نجاتگران دو ایستگاه به محل حادثه واقه در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران – قم و نرسیده به رباط کریم اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به آتش گرفتن یک دستگاه خودرو نیسان در این حادثه اظهار کرد: پس از حضور نیروهای سازمان آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه خودرو نیسان به هنگام حرکت از مسیر اصلی خود منحرف شده و به دلایل نامشخصی درحاشیه اتوبان دچار آتش گرفتگی شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه نیروهای سازمان آتش نشانی موفق شدند راننده این خودروی نیسان که فرد جوانی بود را از خودرو خود خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به فوت راننده نیسان در این حادثه خاطرنشان کرد: پس از تحویل راننده این خودرو به نیروهای اورژانس مشخص شد وی جان خود را به علت شدت جراحات از دست داده است.

ملکی تاکید کرد: ساعت ۱۳:۲۶ عملیات آتش نشانها به اتمام رسید و محل به نیروهای پلیس تحویل داده شد.