۰ نفر

پسر ۱۳ ساله طراح زورگیری خشن

۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۴۶
کد خبر: 147997
پسر ۱۳ ساله طراح زورگیری خشن

پسر 13 ساله خشن که با پرسه زدن خیابانی خلوت با تهدید گوشی تلفن همراه دختری را دزدیده بود، بازداشت شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، چندی قبل دختر 21 ساله ای به کلانتری شیراز رفت و گفت پسری دقایقی قبل گوشی تلفن همراهش را در پارک از او زورگیری کرده است. دختر 21 ساله ماجرای زورگیری را برای مأموران این طور تعریف کرد؛ من به سمت منزلمان می رفتم که پسر بچه ای به من نزدیک شد. او اول از من آدرس پرسید ولی ناگهان به طرفم حمله و شروع به تهدید کرد. خیلی ترسیده بودم او گوشی تلفن همراه من را به زور گرفت و از آنجا فرار کرد.

به دنبال این شکایت کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای دستگیری زورگیر خشن آغاز کردند.در چنین شرایطی چند گروه از افسران پلیس آگاهی در قالب گشتهایی تلاش خود را برای به دام انداختن زورگیر حرفه ای شروع کردند تا اینکه سرانجام در جریان گشتزنی به پسربچه ای 13 ساله مشکوک شدند و در بازرسی از وی چند گوشی تلفن همراه کشف کردند. به این ترتیب وی بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد. 

وقتی شاکی در پلیس آگاهی متهم را دید، وی را بهعنوان سارق گوشی شناسایی کرد و متهم که چارهای جز بیان واقعیت نداشت به زورگیری گوشی تلفن همراه اعتراف کرد. متهم در تحقیقات مقدماتی سرقت و زورگیری را به گردن گرفت و هماکنون در بازداشت به سرمیبرد.