۰ نفر

انفجار تانکر سوخت حادثه آفرید+ تصاویر

۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۲۱
کد خبر: 139729
انفجار تانکر سوخت حادثه آفرید+ تصاویر

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: بر اثر انفجار یک خودروی بنز حامل سوخت در اطراف پل امام حسین(ع) کرمانشاه ۶ نفر مجروح شدند.

حجت‌الله جهانبخشی در کرمانشاه از انفجار یک خودروی بنز حامل سوخت در اطراف پل امام حسین(ع) کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: در ساعت 14:40 بعد از ظهر امروز یک خودروی بنز 10 تن که حامل سوخت بود در اطراف پل امام حسین(ع) کرمانشاه منفجر شد و بر اثر این حادثه سه خودروی دیگر نیز به طور کامل در آتش سوختند و 6 نفر مجروح شدند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی با اشاره به اینکه این حادثه در نزدیکی کمربند غربی پل قره‌سو، نرسیده به پل امام حسین(ع) کرمانشاه رخ داد، گفت: در این حادثه راننده خودروی حامل سوخت به دلیل از دست دادن کنترل خودرو به شدت با تیر برق برخورد کرده و اتومبیل به طور صد در صد در آتش سوخت.

 

انفجار

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه با بیان اینکه مأموران آتش‌نشانی استان کرمانشاه به سرعت به محل حادثه اعزام شده و بعد از 10 دقیقه به طور کامل این آتش‌سوزی را مهار کردند، عنوان کرد: مجروحان این حادثه نیز به سرعت به بیمارستان امام‌خمینی(ره) کرمانشاه منتقل شدند.

جهانبخشی با اشاره به اینکه در این حادثه راننده حامل سوخت در حین حادثه خود را از خودرو به بیرون پرتاب کرده است، گفت: در این حادثه راننده خودرو به دلیل سوختگی جزئی و مجروحیت به بیمارستان منتقل شد و دو نفر از افراد آسیب دیده به صورت سرپایی درمان شده و از بیمارستان مرخص شدند.

وی با بیان اینکه چهار نفر از افراد آسیب دیده نیز در بیمارستان بستری شده‌اند، افزود: به احتمال زیاد تانکر حامل سوخت بنزین بوده و به همین دلیل به طور سریع در همان لحظات اول به صورت کامل مشتعل شده و خودرو به طور کامل در آتش سوخت.

جهانبخشی با بیان اینکه به محض آتش گرفتن خودروی حامل سوخت به دلیل شعله ور شدن آتش سه خودروی اطراف آن نیز به طور کامل در آتش سوختند، گفت: یک خودروی سواری پیکان، یک خودروی سواری پراید و یک خودروی ال 90 در این حادثه نیز مشتعل شده و به صورت یکپارچه در آتش سوختند.

انفجار