۰ نفر

پمپئو با اردوغان در فرودگاه آنکارا دیدار کرد

۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۸
کد خبر: 308264
پمپئو با اردوغان در فرودگاه آنکارا دیدار کرد

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا که برای تحقیق و تفحس پیرامون مسئله ناپدید شدن جمال خاشقچی به آنکارا سفر کرده است با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و هیئت همراه وی دیدار و گفتگو کرده است.

به گزارش تلویزیون NTV، مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا که برای تحقیق و تفحس پیرامون مسئله ناپدید شدن جمال خاشقچی به آنکارا سفر کرده است با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه و هیئت همراه وی دیدار و گفتگو کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از کردپرس؛ رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که به منظور سفر به کشور مولداوی به فرودگاه بین المللی عسن بوغای آنکارا آمده بود؛ پیش از این سفر با وزیر امور خارجه آمریکا در فرودگاه دیدار و گفتگو کرده است.

این دیدار در ساعت 10:10 به وقت محلی آنکارا آغاز شده و هیئت ترکی با حضور مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه، هاکان فیدان، رئیس سازمان اطلاعات ملی ترکیه (میت) و ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه به مدت 40 دقیقه به طول انجامیده است.

بعد از این دیدار مایک پمپئو با مولود چاووش اوغلو همتای ترکی خود نیز دیدار دوجانبه ای داشته و بعد از آن آنکارا را به مقصد آمریکا ترک خواهد کرد.