۰ نفر

پوتین دست رد به سینه نظامیان اسراییلی زد

۲۹ شهریور ۱۳۹۷، ۲۱:۲۵
کد خبر: 301855
پوتین دست رد به سینه نظامیان اسراییلی زد

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد رئیس‌جمهوری روسیه برنامه‌ای برای دیدار فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ندارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «دیمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ کرملین روز پنجشنبه اعلام کرد «ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهور روسیه برنامه‌ای برای دیدار با فرمانده نیروی هوایی ارتش اسرائیل ندارد. 

ساعتی قبل روزنامه جروزالم‌پست گزارش داده بود هیئتی از ارتش رژیم صهیونیستی برای ارائه یافته‌های ادعایی خود درباره سرنگونی هواپیمای روسیه در سوریه با نمایندگان روسیه دیدار کرده است. 

 یک فروند هواپیمای شناسایی «ایلوشین ۲۰» متعلق به نیروی هوایی روسیه دوشنبه شب در حین گشتزنی بر فراز دریای مدیترانه، از صفحه رادار محو شد.

غربی‌ها می‌گویند که این هواپیما با آتش ضدهوایی ارتش سوریه ساقط شده است. این اتفاق در هنگام حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و همزمان با پاسخ سنگین آتشبارهای ارتش سوریه به جنگنده‌های ناقض حریم هوایی این کشور رخ داده است.

وزارت دفاع روسیه امروز گفت که این کار «در نتیجه اقدامات غیرمسئولانه نیروهای اسرائیل» رخ داده و چون روس‌ها تنها یک دقیقه پیش از حمله به ارتش سوریه، از تصمیم صهیونیست‌ها مطلع شده‌اند، وقت کافی برای دور ماندن از میدان درگیری نداشته‌اند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گفته هیئتی از این رژیم با همتایان روس خود دیدار کرده است. وی گفت که در این دیدار درباره آنچه «تثبیت حضور نظامی ایران در سوریه» خونده می‌شود هم گفت‌وگو شده است.