۰ نفر

20بازیگر زن ثروتمند جهان

۱۳ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶
کد خبر: 290278
20بازیگر زن ثروتمند جهان

Go Banking Rates نام ۲۰ بازیگر ثروتمند زن هالیوود را اعلام کرده است که در آن نام جنیفر لارنس، جنیفر آنیستون، آنجلیا جولی و نیکول کیدمن نیز دیده می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، Go Banking Rates در گزارش از 20 بازیگر زن ثروتمند جهان رونمایی کرده است. ثروت این بازیگران عموماً ترکیبی از مهارت‌های بازیگری، کارآفرینی و اقبال خانوادگی است که این زنان مؤثر را به سوی موفقیت رهنمون کرده است.

در صدر این فهرست نام دینا مریل با 5 میلیارد دلار ثروت قرار دارد. این فعال اجتماعی لقب ثروتمندترین بازیگر تمام ادوار تاریخ را به خود اختصاص داده است.

جامی گرتز با 2میلیارد دلار نفر دوم این فهرست بلند و بالاست. این بازیگر بخش مهمی از ثروتش را مدیون ازدواج با تونی رسلر، یکی از مؤسسان Ares Management است.

دوقلوهای مری کیت و اشلی اولسن با 400 میلیون دلار نیز محصول جهان تلویزیون هستند. این دو خواهر بخش مهمی از فعالیتشان در حوزه طراحی مد و همکاری با طراحی کفش برای Superga است.

جسیکا آلبا با 350 میلیون دلار ثروت علاوه بر بازیگری در حوزه تجارت با شرکت The Honest موفق به ثبت یک میلیارد دلار فروش محصول در آغاز شده است.برند این بازیگر بر محصولات مؤثر و امن برای خانواده‌ها تمرکز کرده است.

ویکتوریا پرینسیپال با درآمد 250 میلیون دلاری از چهره‌های محبوب تلویزیونی است که هیچگاه علاقه‌ای به بازیگری نشان نداده است. بخشی از ثروت این مجری تلویزیونی معطوب به فعالیت‌هایش در حوزه کلینیک پوست است که برای اون یک میلیارد دلار آورده داشته است.

جنیفر آنیستون، ستاره سابق سریال Friends که با دستمزد یک میلیون دلاری برای هر قسمت رکوردشکنی کرده بود، با 220میلیون دلار از ثروتمندان حرفه خود به حساب می‌آید.

ساندرا بولاک دیگر برنده اسکار است که با 200 میلیون دلار ثروت به یکی از ثروتمندان هالیوود بدل شده است.

جولیا لوییس دریفوس، بازیگر کمدی تلویزیون است که با آثار چون Elaine Benes و Saturday Night Live به شهرت رسیده است ثروتی 200 میلیون دالاری دارد تا نامش در میان پردرآمدهای اجرا در تلویزیون قرار گیرد.

جین فوندا، دانش‌آموخته مکتب لی استراسبرگ و برنده جایزه اسکار در سن هفتاد سالگی یکی از ثروتمندترین مشاهیر هالیوود است. این بازیگر ثروتی 200میلیون در اختیار دارد.

جولیا رابرتز،‌برنده جایز اسکار که رکورد دستمزد 20 میلیون دلاری برای خود به ثبت رسانده است، ثروتی برابر با 190 میلیون دلار دارد.

مایلی سایروس چهره جنجالی صنعت سرگرمی آمریکا درآمدی 160 میلیون دلاری دارد.

آنجلیا جولی با 160 میلیون دلار بخش مهمی از ثروت خود را مدیون بازی در فیلم‌های موفق در سطح جهانی است. او که برای فعالیت‌های بشردوستانه‌اش شناخته می‌شود، این روزها فعالیتش معطوف پناهجویان کامبوج، دارفور و اردن است.

دمی مور با 150میلیون دلار ثروت که پس از ازدواجش با اشتون کوچر بنیاد «دمی و اشتون» را راه‌اندازی کرده است. هدف از این بنیاد کمک به آموزش کودکان و مبارزه علیه برده‌داری کودکان است. با اینکه ازدواج این دو بازیگر پایدار نبوده است؛ اما این بنیاد به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کامرون دیاز با 140میلیون دلار دیگر بازیگر ثروتمند هالیوود در این فهرست است.

سوفیا ورگارا با 140 میلیون دلار ثروت مکشوف یک عکاس در کلمبیاست. بازی در سریال «Modern Family» برایش نامزدی امی را به ارمغان آورد و همچنین بالاترین دسمتزد به یک بازیگر برای بازی در یک سریال.

چارلیز ترون با 130میلیون دلار ثروت یکی دیگر از بازیگران ثروتمند برنده اسکار است.

نیکول کیدمن با 130میلیون دلار ثروت دیگر بازیگر فهرست است. او که کار خود را با فیلم «سکوت قبرستانی» آغاز کرده بود در طی این سال‌ها به یکی از شاخص‌ترین بازیگران هالیوود بدل شده است.

درو بریمور با 125 میلیون دیگر بازیگر ثروتمند این فهرست است. ورای بازیگری بریمور مالک یک شرکت تولیدی با عنوان Flower Films است که تولیدی چند فیلم سودآور از کارگردان تازه‌کار را برعهده داشته است.

جنیفر لارنس با 120میلیون ثروت خالص دیده می‌شود. لارنس در لیست مجله فوربس نیز طی دو سال گذشته در صد بالاترین دستمزد بازیگری قرار داشته است. فروش فیلم‌های او به طور ناخالص 5.5میلیارد دلار درآمد دشاته است تا به یکی از مؤثرترین شخصیت‌های جهان بدل شود.

امی ایروینگ با ثروت خالص 120میلیون دلاری نفر دوم این فهرست است. این بازیگر تئاتر کنسرواتوار آمریکا و آکادمی هنرهای دراماتیک و موسیقی لندن حرفه خود را در تئاتر آغاز کرد. اولین حضور تئاتریش در یک نمایش آف‌برادوی در سن 17 سالگی بود تا مسیرش به سوی ستاره تئاتر شدن باز شود. برای فیلم‌دوستان ایروینگ با فیلم «کری» شناخته می‌شود. او همسر سابق استیون اسپیلرگ است.