۰ نفر

هتل واقعی ترامپ +تصاویر

۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۰۴
کد خبر: 279726
 هتل واقعی ترامپ +تصاویر

یک سناتور آمریکایی تصاویری را منتشر کرد و عنوان «هتل واقعی ترامپ» را برای آنها انتخاب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، تیم کین، سناتور آمریکایی با کنایه به سیاست دولت آمریکا در قبال مهاجران و جداکردن کودکان از والدین آنها، تصاویری را در حساب توییتری خود منتشر کرد و آنها را «هتل واقعی ترامپ» توصیف کرد.

سیاست دولت آمریکا در قبال مهاجران که باعث جدا شدن فرزندان از والدین آن‌ها می‌شود، اخیرا انتقادهای شدیدی را از سوی افراد و شخصیت‌های مختلف برانگیخته است. دامنه این انتقادها حتی شامل همسر رئیس جمهور آمریکا نیز می‌شود که از سیاست دولت همسرش انتقاد کرده است.

کمپ نگهداری کـودکان

کمپ نگهداری کـودکان

کمپ نگهداری کـودکان

در این خصوص، مردم آمریکا قرار است روز 30 ژوئن برای مخالفت با این سیاست ترامپ در واشنگتن و شهرهای دیگر امریکا تظاهرات کنند. این تظاهرات از طریق یک وبگاه اینترنتی تحت عنوان «خانواده‌ها به هم تعلق دارند» سازماندهی می‌شود.

ملانیا ترامپ، همسر دونالد ترامپ روز یکشنبه مخالفت خود را با سیاستهای همسرش در ارتباط با جدا کردن فرزندان مهاجران غیرقانونی از والدینشان نشان داده است.

استفانی گریشام، مدیر مطبوعاتی بانوی اول کاخ سفید دربیانیه ای اعلام کرد: خانم ترامپ از دیدن جدا کردن کودکان از والدینشان متنفر است و امیدوار است هر دو طرف  بتوانند به یک راه حل مناسب در مورد مهاجرت دست یابند. او ( ملانیا ترامپ) معتقد است که «ما به کشوری نیاز داریم که از تمام قوانین پیروی کند، اما در عین حال به کشوری نیاز داریم که با قلب و روح (انسانی) هدایت شود.»

لارا بوش، بانوی اول پیشین آمریکا و همسر جورج بوش پسر با انتشار یادداشتی در روزنامه واشنگتن‌پست نوشت که وزارت امنیت داخلی آمریکا طی 42 روز، حدود 2000 کودک - جدا شده از والدین - را به مراکز بازداشت جمعی یا نواخانه فرستاده است. بیش از 100 کودک از این تعداد کمتر از 4 سال سن دارند. مسئله‌ای که علت آن سیاست بی‌رحمانه و بدون‌مسامحه اجرا شده در قبال والدین‌شان بود که به این متهم شده‌اند به صورت غیرقانونی از مرزها عبور کرده‌اند.

لارا بوش گفت که این سیاست بدون مدارا، بی‌رحمانه است.