۰ نفر

همکاری باراک اوباما با شبکه نتفیلکس

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۲:۲۶
کد خبر: 273239
همکاری باراک اوباما با شبکه نتفیلکس

باراک و میشل اوباما یک قرارداد چند ساله را برای ساخت فیلم و مستند با نتفلیکس امضا کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از انتخاب، زوج باراک و میشل اوباما قراردادی چند ساله را با شبکه نتفلیکس امضا کردند تا تعدادی محتوای مشترک را با این شکه تولید کنند.

شرکت نتفلیکس در بیانیه ای اعلام کرد  که زوج اوباما توافق نامه چند ساله ای را برای تولید فیلم و سریال برای این شرکت امضا کرده اند. این قرارداد می تواند شامل سریال های مستند و محتواهای تصویری باشد. 

رئیس جمهور سابق  ایالات متحده نیز در بیانیه ای گفت: "یکی از لذت های ساده زمان ما در  بخش خدمات عمومی خلاصه شده است، ملاقات با بسیاری از افراد جذاب و گفتگو در مورد  همه  جنبه های زندگی آنان می تواند بسیار جالب باشد، چرا که به آن ها کمک می کند تجارب خود را با مخاطبان گسترده تری به اشتراک بگذارند.به همین دلیل است که میشل و من از همکاری با نتفلیکس بسیار هیجان زده هستیم. ما امیدواریم که صداهای با استعداد، الهام بخش و خلاق را که توانایی همدلی و درک بیشتر بین مردم را دارند، پرورش دهیم و به آنها کمک کنیم تا داستانشان را با تمام جهان به اشتراک بگذاریم. "

تد سراندوز، مدیر اجرایی شبکه نتفلیکس نیز در بیانیه ای گفت: "اوباما" به طور منحصر به فرد برای کشف و برجسته کردن داستان هایی از افرادی که در جوامع خود مورد تضاد هستند، تلاش می کند  تا جهان را برای پذیرش تفاوت ها آماده کند.