۰ نفر

رژیم صهیونیستی، ایران را به عملیات تروریستی در اراضی اشغالی متهم کرد

۲۴ فروردین ۱۳۹۷، ۲۳:۰۸
کد خبر: 264087
رژیم صهیونیستی، ایران را به عملیات تروریستی در اراضی اشغالی متهم کرد

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای ضمن متهم کردن ایران به اجرای عملیات تروریستی در فلسطین اشغالی، مدعی شد پهپادی که ۲۱ بهمن منهدم کرده، ایرانی و برای حمله به آنها مسلح شده بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه در ادامه ادعاهای ضد ایرانی، تهران به اجرای عملیات تروریستی علیه این رژیم در ماه فوریه متهم کرد.

نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کرد پهپادی که در تاریخ 10 فوریه (21 بهمن) وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شد، متعلق به ایران بوده و برای حمله به این رژیم مسلح بود.

در این بیانیه ادعا شده است که بعد از تحلیل مسیر پرواز و باقی‌مانده‌های این پهپاد، که از آسمان سوریه به حریم هوایی فلسطین اشغالی وارد شده بود، دریافتند که این پهپاد با مواد انفجاری و جهت عملیات مسلح شده بود.

در تاریخ شنبه 21 بهمن 96 بود که بالگردهای رژیم صهیونیستی یک پهپاد را بر فراز فلسطین اشغالی هدف قرار دادند. در پی این حادثه، جنگنده‌های صهیونیست با ورود به حریم هوایی سوریه، مناطقی را هدف قرار داده‌اند.

در جریان آن عملیات یک جنگنده اف-16 رژیم صهیونیستی هدف پدافند هوایی ارتش سوریه قرار گرفته و ساقط شد. تل‌آویو تاکنون مدرکی دال بر ایرانی بودن پهپاد یا ورود این پهپاد به آسمان جولان ارائه نکرده است. جولان منطقه‌ای است که تحت اشغال رژیم صهیونیستی قرار دارد و هنوز بر اساس قانون بین‌الملل بخشی از سوریه به شمار می‌آید.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در آن زمان مدعی شده بود: «سوری‌ها و ایرانی‌ها دارند با آتش بازی می‌کنند. البته ما خواهان تشدید تنش نیستیم. آنهایی که علیه ما اقدام کردند، بهای سنگینی خواهند داد».

13970124000580_PhotoL