۰ نفر

ترامپ باز هم آمازون را تهدید کرد

۱۸ فروردین ۱۳۹۷، ۲۰:۰۶
کد خبر: 262470
ترامپ باز هم آمازون را تهدید کرد

ترامپ یک بار دیگر شرکت آمازون را تهدید کرده و اعلام کرد قصد دارد نگاهی جدی به سیاست گذاری‌های قابل اجرا در مورد این شرکت بیندازد.

به گزارش ونچربیت، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا معتقد است شرکت آمازون در قرارداد خود با شرکت پست ایالات متحده شرایط نامناسبی را به این شرکت تحمیل کرده و قرارداد دوطرف برای تحویل کالاهای خریداری شده توسط شهروندان از آمازون یک طرفه و به سود این شرکت فناوری است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، در حالی که بررسی های مستقل نشان می دهد اداره پست آمریکا از این قرارداد دوطرفه سود هم می برد، اما ترامپ بر ایده خود اصرار دارد و می گوید آمازون از مزایای این قرارداد به طور یک طرفه بهره مند شده است.

ترامپ در سفر اخیر خود از ویرجینیای غربی به واشنگتن آمازون را متهم کرد که به اندازه کافی مالیات بر فروش پرداخت نکرده و قواعد بازی را رعایت نمی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد سیاست گذاری های مرتبط با آمازون را تغییر دهد یا خیر گفت: ما نگاهی جدی به این سیاست گذاری ها خواهیم انداخت. وی افزود که مسائل مربوط به مالیات بر فروش آمازون به زودی و به طور جدی توسط دادستانی آمریکا مورد بررسی قرار می گیرد.