۰ نفر

حمله موشکی مقاومت به اراضی اشغالی غزه از سوی صهیونیست

۳۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۰۸
کد خبر: 253216
حمله موشکی مقاومت به اراضی اشغالی غزه از سوی صهیونیست

منابع فلسطینی از شلیک یک فروند موشک از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند که ارتش اسراییل می‌گوید تلفاتی در پی نداشته است. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز بامداد امروز در واکنش به این اقدام جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

به گزارش شبکه اسکای نیوز، این موشک شامگاه یک‌شنبه از نوار غزه به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و آنگونه که مسولان اسراییلی می‌گویند بدون وارد آوردن خسارت و یا تلفاتی به زمین اصابت کرده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در پی شلیک این موشک آژیر خطر در شهرک‌های شعار هینگف، و سدیروت در مجاورت نوار  غزه به صدا در آمد.

ارتش رژیم صیهیونیستی در چند روز گذشته به کرات مناطقی در نوار غزه را بمباران کرده که گفته می‌شود این اقدامات در واکنش به حملات موشکی و نیز انفجار بمبی در کنار دیوار حائل میان نواره غزه و سرزمین‌های اشغالی انجام شده که به زخمی شدن چهار نظامی اسرائیلی انجامید.

هیچ یک از گروه‌های مقاومت فلسطینی مسولیت این حمله موشکی را بر عهده نگرفته‌اند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز بامداد امروز (دوشنبه) اراضی کشاورزی فلسطینیان در رفح واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد، جنگنده‌های اسرائیلی 10 موشک به سمت زمین‌های کشاورزی فلسطینیان در محله النهضه در شهرک شوکه در شرق رفح شلیک کردند که خسارت‌هایی به اراضی بمباران شده و دیگر اراضی اطراف آن وارد آمد. این حملات تلفات جانی در پی نداشته است.

ارتش رژیم صهیونیستی شب شنبه و بامداد یکشنبه گذشته هم مناطق مختلفی در نوار غزه از جمله پایگاه‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس را بمباران کرد که طی آن دو نوجوان فلسطینی به شهادت رسیده و 4 نفر دیگر زخمی شدند.