۰ نفر

ترامپ از ملانیا جدا می‌شود؟

۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰:۵۵
کد خبر: 249157
 ترامپ از ملانیا جدا می‌شود؟

«ملانیا ترامپ» همسر دونالد ترامپ از ماه ژانویه تا زمان حضورش در کنگره امریکا (سه شنبه) برای شنیدن سخنرانی رئیس جمهوری این کشور همراه با ترامپ در انظار عمومی ظاهر نشده بود، سئوالاتی را مطرح کرده به طوری که شک و تردید در مورد روابط این دو بالا گرفته است.

واشنگتون پست گزارش داد، ملانیا ترامپ به دلیل عدم همراهی رئیس جمهوری امریکا در سفرش به مجمع جهانی اقتصادی داووس که هفته گذشته انجام شد، در مرکز توجه قرار گرفته بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، واشنگتن پست افزود: چرا برای سالگرد ازدواج ملانیا با ترامپ مراسمی که توجه عموم را جلب کند، برگزار نشد؟ آیا ملانیا از زندگی خود راضی است؟

این سئوالات در شرایطی که بانوی اول آمریکا در تایید سخنان شوهرش دست می زد، از ذهن حاضران جلسه می گذشت.

مهمانان جلسه در حال شنیدن مثال هایی از حوادث آمریکا از زبان ترامپ بودند و وقتی که او می گفت یک افسر پلیس فرزند یک معتاد به مواد مخدر را به فرزند خواندگی پذیرفته و تعدادی از مصدومان جنگی حاضر در جلسه و صاحبان مشاغل کوچک از کاهش مالیات توسط ترامپ خشنود هستند، ملانیا لبخند می زد و برای کسانی که در اطرافش بودند دست تکان می داد.

او لباس سفید براق به تن کرده بود. این در مقابل لباس مشکی بود که بانوان دموکرات هوادار جنبش علیه هتک حرمت زنان به تن داشتند. البته معلوم نیست که رنگ لباسش به عمد در مخالفت با این جنبش انتخاب شده باشد.

اتفاقا حضور بانوی اول در سخنرانی ترامپ برای ارایه گزارش سالانه وضعیت کشور در کنگره، غیبت او را (در مدت یاد شده) از انظار عمومی مورد توجه قرار داد. در اوایل ماه جاری (نیمه دیماه) رابطه رئیس جمهوری با خانم "استورمی دانیل"، یک بازیگر فیلم های رفتار جنسی بزرگسالان، فاش شده است.

دونالد ترامپ این ارتباط را تکذیب کرد. اما در هفته های منتهی به این شایعه، بانوی اول آمریکا از همراهی رئیس جمهوری به داووس خودداری کرد. او به خبرنگاران گفته بود در هماهنگی ها برای این سفر مشکلاتی پیش آمده بود.

زمانی که ترامپ به داووس رفته بود، بانوی اول آمریکا به مراسم یادبود هولوکاست رفت و از موزه هولوکاست بازدید کرد. به این ترتیب صحبت های در مورد ارتباط ملانیا با دونالد ترامپ از یک طرف و انجام وظایفش به عنوان بانوی اول آمریکا، بر سر زبانهاست. اما استفانی گریشام مدیر ارتباطات ترامپ چنین برداشتی را رد می کند.