۰ نفر

نتانیاهو منفورترین سیاست‌مدار خاورمیانه

۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۸:۲۵
کد خبر: 237166
نتانیاهو منفورترین سیاست‌مدار خاورمیانه

نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی یک موسسه آمریکایی نشان می‌دهد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی منفورترین سیاست‌مدار خارومیانه است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، نتانیاهو منفورترین سیاست‌مدار خاورمیانه شناخته شد. نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی یک موسسه آمریکایی نشان می‌دهد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی منفورترین سیاست‌مدار خارومیانه است.

این نظرسنجی جدید که از سوی مؤسسه تحقیقاتی «پیو» انجام شده نتایج آن نشان می‌دهد «بنیامین نتانیاهو» منفورترین سیاست‌مدار در خاورمیانه است.

 این نظرسنجی در تونس، لبنان، اردن، ترکیه و فلسطین اشغالی انجام شده و حتی در کشوری مانند اردن که از سال 1994 پیمان صلح با رژیم صهیونیستی دارد 95 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی نتانیاهو را منفورترین چهره سیاسی انتخاب کرده‌اند.

64 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی بر این عقیده هستند که نفوذ کنونی روسیه در مقایسه با دهه گذشته بیشتر شده و 53 درصد نیز گفته‌اند که نفوذ ایران در منطقه طی ده سال اخیر افزایش یافته است. این نظرسنجی از طریق مصاحبه‌های حضوری در ماه فوریه و آوریل انجام شده و تعداد شرکت کنندگان از 1500 تا 10 هزار نفر در هر کشور بوده است.