۰ نفر

توئیت‌های دیوانه‌وار ترامپ پس از سخنرانی +عکس

۲۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۵۴
کد خبر: 220271
توئیت‌های دیوانه‌وار ترامپ پس از سخنرانی +عکس

رئیس جمهوری ایالات متحده پس از سخنرانی در سازمان ملل در واکنش به انتقادها گفت: اکثر کشورهای جهان با صحبت هایم موافق بودند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، دونالد ترامپ در توئیت های زنجیره وار خود پس از سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل به موج انتقادها علیه خود پاسخ داد و نوشت اکثر کشورهای جهان با صحبت هایم موافق بودند، وی در توئیت خود دقیقا اشاره نکرده است که چه نوع کشورهایی از صحبت های او استقبال کرده اند!

وی در توئیت های دیگر شعف و ذوق خود را در اولین حضورش در سازمان ملل اعلام کرده است و نوشته است که بسیار عالی بود که در اینجا با رهبران جهان دیدار کرده ام.

نکته قابل توجه در توئیت‌های ترامپ این است که به موضوعات نامربوط پرداخته است؛ از جمله طوفان هاروی! وی همچین با اشتراک گذاشتن یک مطلب،  به اوباما هم تاخت و نقل قولی از جوانی رئیس جمهوری اسبق ایالات متحده آورده است که در آن زمان گفته بود که دونالد ترامپ رویای آمریکایی است!

ترامپ در اولین توئیت در پاسخ به انتقادها نوشت: «روز مهم و بزرگی در سازمان ملل بود. با سران بسیاری از کشورهایی دیدار کردم که با اکثر (یا همه) آنچه در سخنرانی‌ام بیان کردم، موافق بودند».

ترامپ

ترامپ، پس از آن با ارسال توئیت دیگری، نوشته:« سخنرانی مقابل (نمایندگان) کشورهای دنیا در سازمان ملل، افتخار بزرگی بود».

ترامپ

رئیس جمهور آمریکا در میان توئیت های مربوط به سازمان ملل خطاب به مردم طوفان زده نوشت:« پورتوریکو به شدت بر اثر طوفان سهمگین آسیب دیده است. مراقب باشید، دل‌های ما پیش شما است؛ برای کمک آنجا خواهیم بود».

ترامپ

 

وی همچنین جمله باراک اوباما را هم یادآوری کرد!

ترامپ