۰ نفر

مامور سابق سیا با هدف اخراج ترامپ توئیتر را می‌خرد

۲ شهریور ۱۳۹۶، ۱۳:۵۰
کد خبر: 214347
مامور سابق سیا با هدف اخراج ترامپ توئیتر را می‌خرد

یک مامور سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا کمپینی را برای خریداری توئیتر راه انداخته است تا حساب کاربری ترامپ در این شبکه اجتماعی را از کار بیندازد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کنگره، والری پالم ویلسون مامور سابق اطلاعاتی سیا کمپینی را با هدف تامین پول لازم برای خریداری سهام توئیتر آغاز کرده است تا بتواند حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را در توئیتر تعطیل کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مامور سابق اطلاعاتی آمریکا در وبسایت خود موسوم به "گاد فاند می GoFundMe نوشته است: توئیتر شرکتی است که سهام ان به طور عمومی مبادله می شود. سهام معادل قدرت است.

وی افزود: برای کنترل بخش عمده سهام توئیتر نیاز به بیش از یک میلیارد دلار پول و نقدینگی است. ولی این رقم در مقایسه با هزینه ای که برای یک جنگ هسته ای وحشتناک باید خرج شود، بسیار ناچیز است.

این مامور سابق سیا اظهار داشت: اگر نتوانم یک میلیارد دلار لازم برای خریداری بخش عمده سهام توئیتر را تامین کنم، بخش زیادی از سهام این شرکت را خریداری خواهم کرد تا بتوانم به تلاش خود برای حذف حساب کاربری ترامپ در نشست سالیانه سهامداران توئیتر ادامه دهم و این درخواست را مطرخ کنم.

ویلسون از آغاز این کمپین تا روز چهارشنبه حدود 25 هزار دلار پول جمع آوری کرده است.

ترامپ بارها با استفاده از توئیتر شدیدترین انتقادات خود را علیه رسانه های خبری و مخالفان سیاسی اش ابراز داشته است. ولی ویلسون نگران آن است که ترامپ با استفاده از این شبکه احتماعی موجب آغاز جنگ و درگیری بین آمریکا و کره شمالی شود.