۰ نفر

توصیف عجیب هیلاری کلینتون از ترامپ

۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰:۵۰
کد خبر: 214233
توصیف عجیب هیلاری کلینتون از ترامپ

هیلاری کلینتون کاندیدای دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا در کتاب خاطراتش که به زودی منتشر می شود، رقیب جمهوری خواهش دونالد ترامپ را «چندش آور» توصیف کرد.

به گزارش رویترز، شبکه ام.اس.ان.بی.سی قسمت هایی از کتاب صوتی خاطرات کلینتون را منتشر کرده که در آن، این کاندیدای سابق دموکرات ها مبارزات انتخاباتی را «مفرح، مملو از تواضع، عصبانی کننده و گیج کننده» خوانده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، هیلاری در بخش هایی از کتاب جدیدش با نام «چه اتفاقی افتاد» به دومین مناظره انتخاباتی خود با ترامپ پرداخته است.

وی می گوید: روی یک سن کوچک بودیم. هر جا می رفتم، دنبالم می آمد. به من زل می زد و شکلک در می آورد.

هیلاری کلینتون می افزاید: یکی از آن لحاظاتی بود که آرزو می کردید، متوقف شود. دوست داشتید به چشمانش نگاه کنید کنید و با صدای بلند بگویید: برو عقب، چندش. از من فاصله بگیر. می دانم دوست داری زنان را بترسانی اما نمی توانی من را مرعوب کنی.

کلینتون می گوید: خونسردی ام را حفظ کردم. این نتیجه یک عمر رویارویی با مردان سرسختی بود که می خواستند من را نقش زمین کنند.

وی در این کتاب عنوان کرده است: بسیار آموخته ام که آرام بمانم، زبانم را گاز بگیرم، ناخن هایم را در مشتم فرو کنم، تمام وقت بخندم و با عزم تمام چهره ای آرام از خود به دنیا نشان دهم.