۰ نفر

مظنون اصلی حادثه بارسلونا زنده است

۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲
کد خبر: 213068
مظنون اصلی حادثه بارسلونا زنده است

پلیس اسپانیا اعلام کرد که احتمالا مظنون اصلی حادثه تروریستی شهر بارسلون زنده و فراری است.

پلیس اسپانیا از زنده بودن مظنون اصلی حادثه بارسلونا خبر داد. پلیس اسپانیا اعلام کرد که احتمالا مظنون اصلی حادثه تروریستی شهر بارسلون زنده و فراری است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل  از میزان، در حال حاضر پلیس اسپانیا به دنبال «یونس ابویعقوب» 22ساله و مراکشی‌الاصل است که رسانه‌های انگلیس وی را به عنوان عامل اصلی حادثه و  راننده ون معرفی کرده‌اند.

 پیش از این «موسی الکبیر» 17 ساله به عنوان مظنون اصلی این حادثه معرفی شده بود که به همراه 4 نفر دیگر  در غرب بارسلون به وسیله پلیس اسپانیا کشته شد و پلیس نیز مرگ وی را تأیید کرد.

 پلیس اسپانیا می‌گوید که مظنونین به دنبال انجام حملات تروریستی گسترده‌تر در شهر بارسلون بوده‌اند اما انفجار روز چهارشنبه آلکانار موجب شد تا این مظنونین موفق به تدارک حملات تروریستی گسترده‌تر نشوند.

یونس ابویعقوب ساکن شهر «ریپول» در شمال بارسلون بوده و بر اساس اعلام پلیس اسپانیا 3 نفر در این شهر و یک نفر نیز در آلکانار در رابطه با این حادثه دستگیر شده‌اند.

روز پنجشنبه یک خودروی ون در بلوار «رامبلا» شهر بارسلون عابرین پیاده را زیر گرفت و موجب کشته شدن 13 نفر و زخمی شدن 59 تن دیگر شد که حال برخی از آنان نیز وخیم گزارش شده است.