۰ نفر

دختر ترامپ به دادگاه احضار شد

۴ تیر ۱۳۹۶، ۲۱:۰۹
کد خبر: 202028
دختر ترامپ به دادگاه احضار شد

کاترین فورست قاضی آمریکایی، ایوانکا ترامپ دختر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آ‌مریکا را برای ادای شهادت در مورد مجادله با یک شرکت ایتالیایی تولید کننده کفش به دادگاه فراخواند.

به گزارش شبکه خبری سی بی اس نیوز، شرکت ایتالیایی 'آکوازورا' سال گذشته از ایوانکا ترامپ به دلیل کپی برداری از یکی از مدل های کفش متعلق به این شرکت شکایت کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، مدلی کفشی که شرکت ایتالیایی سازنده آن است، 785 دلار قیمت خورده، در حالی که مدل کفش شرکت 'آی تی کالکشن ال ال سی' متعلق به ایوانکا ترامپ که کفش 'هتی' نام گرفته است، به قیمت 130 دلار به فروش می رسد.

در همین حال، قاضی آمریکایی گفت که ایوانکا ترامپ باید به پرسش های دادگاه در جریان جلسه ادای شهادتی که بیش از دو ساعت به طول نمی کشد، پاسخ دهد.

وی همچنین گفت که جلسه ادای شهادت باید تا اواخر ماه اکتبر (9 آبان ماه) طبق توافق دو طرفه برگزار شود.

در اظهاریه ای که هفته گذشته از طرف دادگاه تنظیم شد، ایوانکا ترامپ خود را رئیس سابق شرکت 'آی تی کالکشن ال ال سی' نامید و گفت در زمان حاضر، دستیار رئیس جمهوری آمریکا است و در کاخ سفید دفتر کاری دارد.

وی گفت: من هیچ دخالتی در طرح اولیه، طراحی، تولید یا فروش کفش هتی ندارم.

دختر ترامپ یادآور شد که مسئولیت این کار برعهده 'مارک فیشر' دارنده پروانه شرکت وی است که از او نیز شکایت شده است.

این در حالی است که وکلای شرکت ایتالیایی در درخواست از دختر ترامپ برای ادای شهادت در دادگاه به سخنان وی استناد کردند که گفته بود: کفشی نیست که من شخصا در طراحی آن دست نداشته باشم.

براساس دادخواست شرکت ایتالیایی، شرکت متعلق به دختر ترامپ که از سال 2010 آغاز به کار کرده، پس از شکایت شرکت آکوازورا مبنی بر کپی برداری یک نمونه دیگر از کفش هایش از سوی شرکت ترامپ، از فروش آن مدل کفش جلوگیری کرده است.