۰ نفر

تهدید مضحک مقام پیشین صهیونیست علیه ایران

۳۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۹:۲۱
کد خبر: 201235
تهدید مضحک مقام پیشین صهیونیست علیه ایران

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی در ادعاهایی خصمانه و مضحک، ضمن تاکید بر این‌که «اسرائیل باید گروه حزب الله و حامی آن یعنی ایران را مورد هدف قرار دهد» گفت: اگر حزب الله علیه اسرائیل اقدام نظامی انجام دهد، ما هم باید به زیر ساخت‌های ایران حمله کنیم.

به گزارش اورشلیم پست، « افریم سنه» در کنفرانس سالانه هرزیلیا در توضیح منطق استراتژی خود مدعی شد که ایران از حزب الله برای حمله به اسرائیل بدون هرگونه تهدید بازدارندگی استفاده می‌کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: هم اکنون استراتژی اسرائیل در صورت حمله حزب الله، حمله به زیرساخت های لبنان است اما چنین رویکردی کارآمدی لازم را ندارد.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی مدعی شد:‌ ایران هیچ اهمیتی به تخریب زیر ساخت‌های لبنان نمی‌دهد.

آریل لویت، نائب رئیس پیشین نهاد انرژی اتمی رژیم صهیونیستی نیز در رابطه با برجام با تاکید بر این‌که «اسرائیل استراتژی درستی را در رابطه با این موضوع اتخاذ کرده است» گفت:‌ هم اکنون اسرائیل هیچ برنامه ای را برای مقابله با برنامه موشکی و ابعاد نظامی توافق هسته‌ای ایران ندارد.

وی در عین حال مدعی شد: حتی با این‌که ایران در راستای بازرسی های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حرکت کرده است اما ابهاماتی که در برجام وجود دارد زیاد است و این موضوع باعث می‌شود این توافق در زمینه عملکرد بسیار سخت تر از آن‌چه که باید باشد.