۰ نفر

ترامپ: رسانه‌های آمریکایی خیلی کثیف هستند

۲۴ خرداد ۱۳۹۶، ۸:۵۰
کد خبر: 199621
ترامپ: رسانه‌های آمریکایی خیلی کثیف هستند

رئیس جمهوری آمریکا انتشار اخبار جعلی در رسانه های کشورش را در یک اوج تاریخی توصیف کرد و گفت که رسانه های آمریکایی هرگز تا این اندازه کثیف نبوده اند.

ترامپ که در پی شهادت جیمز کومی رئیس برکنارشده اف بی آی در مقابل سنای این کشور با استناد به اظهارات او خود را از همه اتهام های اخیر و بخصوص در رابطه با پرونده روسیه مبرا می داند از روز پنجشنبه گذشته تاکنون رسانه های آمریکایی را به باد انتقاد و حمله گرفته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی روز سه شنبه بار دیگر اظهارات گذشته خود مبنی بر دروغ و جعلی بودن اخبار این رسانه ها را تکرار کرد و از آن ها خواست تا بخاطر آنچه که او 'داستان های کذب' خواند از وی عذر خواهی کنند.

ترامپ در پیام دیگری در همین روز حمله به رسانه های آمریکایی را تکرار کرده و نوشته است: رسانه های دروغ پرداز و جعلی هرگز تا این اندازه در این کشور اشتباه و کثیف نبوده اند.

وی ادامه داد که این رسانه ها عمدی اخبار نادرستی را با استناد به منابع جعلی و صرفا به منظور پیشبرد مقاصد خاص سیاسی خود منتشر می کنند.

ترامپ ازاواسط سال 2016 و درگیر و دار کمپین های انتخاباتی خود بار ها رسانه های این کشور را بدلیل انتقاد ها و یا افشاگری هایی علیه خود مورد حمله و انتقاد قرار داده است.