۰ نفر

ادامه اختلال در پروازهای بریتیش ایرویز برای سومین‌روز متوالی

۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۰۶
کد خبر: 196335
ادامه اختلال در پروازهای بریتیش ایرویز برای سومین‌روز متوالی

فرودگاه هیثروی لندن اوایل روز دوشنبه اعلام کرد بدنبال اختلال در سیستم رایانه جهانی بریتیش ایرویز، همچنان در پروازهای این شرکت هواپیمایی از این فرودگاه اختلال وجود دارد.

بریتیش ایرویز در توییتر اعلام کرد روز دوشنبه برنامه کامل را در فرودگاه گتویک لندن اجرا خواهد کرد و قصد دارد برنامه کامل پروازهای طولانی به همراه شمار زیادی از پروازهای کوتاه را از فرودگاه هیثرو انجام دهد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این شرکت هواپیمایی برخی از پروازهایش را از دو فرودگاه انگلیس در روز یکشنبه ازسرگرفت اما صدها مسافر همچنان ساعت‌ها در فرودگاه هیثرو منتظر بودند.

این فرودگاه پیش از آن اعلام کرده بود تاخیر و لغو بیشتر پروازهای بریتیش ایرویز در روز یکشنبه پیش بینی می‌شود و از مسافران خواسته بود تازمانی که برنامه پروازشان را تغییر نداده اند، به فرودگاه مراجعه نکنند.

بر اساس گزارش رویترز، بریتیش ایرویز روز شنبه بدنبال یک مشکل منبع نیرو که عملیات پروازهای جهانی این شرکت را مختل کرد و همچنین مراکز تماس و وب سایت این شرکت را از کار انداخت، کلیه پروازهای خود را از هیثرو که پرازدحام‌ترین فرودگاه اروپاست و همچنین فرودگاه گتویک لغو کرد.