۰ نفر

بارسلونا خوش‌شانس‌ترین تیم اروپا

۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۲۸
کد خبر: 189861
بارسلونا خوش‌شانس‌ترین تیم اروپا

داوران تا به حال به ضرر بارسلونا پنالتی نگرفته‌اند.

به گزارش آس، بارسلونا تنها تیم در میان پنج لیگ برتر اروپاست که تاکنون داوارن به ضرر این تیم پنالتی سوت نزده اند. حتی با گذشت ۳۳ هفته یک بار مقابل دروزاه بارسا پنالتی زده نشده است. تا شروع این هفته بایرن مونیخ نیز چنین شرایطی داشت اما در نهایت این تیم برابر ماینتس یک پنالتی مقابل دروازه خود دید. این دیدار دو بر دو مساوی شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، تاکنون پنج پنالتی به نفع بارسلونا گرفته شده است. اعلام نکردن پنالتی به ضرر این تیم در صدرنشینی آبی اناری ها بی تاثیر نیست. آخرین خطای جنجالی در محوطه جریمه این تیم در دیدار برابر رئال مادرید اتفاق افتاد. در دقیقه یک بازی ساموئل اومتیتی روی کریستیانو رونالدو خطا کرد اما داور آن را پنالتی اعلام نکرد.

البته این تنها خطای بحث برانگیز در محوطه جریمه بارسلونا نبود. در بازی رفت ال کلاسیکولوکاس واسکس، خاویر ماسکرانو را دریبل زد و بازیکن بارسلونا با ضربه زدن به کتف واسکس قصد داشت او را متوقف کند. این اتفاق در دقیقه دو بازی رخ داد اما کارلوس گومس آن را پنالتی اعلام نکرد. همچنین ماسکرانو در ال مادریگال برابر ویارئال در محوطه جریمه با دست توپ را متوقف کرد اما داور آن را پنالتی ندانست.

آمار دیگر تیم ها در ضربات پنالتی:

داوران تاکنون برای رئال مادرید هفت پنالتی گرفته اند و چهار پنالتی به ضرر این تیم اعلام شده است. در اروپا پس از بارسلونا تیم‌های بایرن، دورتموند و یوونتوس با یک پنالتی قرار دارند. پس از آن تاتنهام، هوفنهایم، کریستال پالاس، پاری سن ژرمن، مارسی، استوک سیتی، بایرلورکوزن، چلسی، آنژه و اسپانیول با دو پنالتی قرار دارند.

در آمار اخراجی ها، بارسا نیز شرایط بهتری دارد. آبی اناری ها در ۹ بازی با یک بازیکن بیشتر بازی کردند و تنها بازی که یک بازیکن بارسا کارت قرمز دریافت کرد به دیدار برابر مالاگا بر می گردد. نیمار در این بازی اخراج شد.