۰ نفر

واکنش کرملین به وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه مسکو

۲۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۴۹
کد خبر: 187070
واکنش کرملین به وضع تحریم‌های جدید آمریکا علیه مسکو

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: تهاجم آمریکا به سوریه نشان داد واشنگتن هیچ تمایلی برای حل بحران سوریه از طریق همکاری با روسیه ندارد.

روسیه از اخبار منتشره درباره وضع تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور به دلیل مواضع اتخاذی مسکو در سوریه ابراز بی اطلاعی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز در مصاحبه ای اعلام کرد: تهاجم آمریکا به سوریه نشان داد واشنگتن هیچ تمایلی برای حل بحران سوریه از طریق همکاری با روسیه ندارد.

سخنگوی کاخ کرملین در ادامه این مصاحبه گفت: طرف آمریکائی با این اقدام بی میلیِ کامل خود را برای همکاری در موضوع سوریه و توجه به نگرانی ها و منافع دو جانبه نشان داد.

در بخش دیگری از این مصاحبه، «دیمیتری پسکوف» از اخبار منتشره درباره وضع تحریم های جدید آمریکا علیه این کشور به دلیل مواضع اتخاذی مسکو در سوریه ابراز بی اطلاعی کرد و با تأکید بر اینکه تا کنون در این خصوص بیانیه ای از سوی دونالد ترامپ و یا دولت وی منتشر نشده است؛ تصریح کرد: واقعاً نمی دانیم چه خبر است و لذا صحبت درباره هرگونه واکنش به آن نیز سخت است.