۰ نفر

قانون جدید ترامپ؛ همسرش را دیپورت می‌کند!

۹ اسفند ۱۳۹۵، ۰:۵۳
کد خبر: 179350
 قانون جدید ترامپ؛ همسرش را دیپورت می‌کند!

مدارکی بدست آمده است که همسر رئیس جمهور آمریکا که اصالتا اهل اسلونی است، در سال ۱۹۹۶ برای انجام کاری های مدلینگ به آمریکا سفر کرده است و اقدام وی با ویزای موقت و توریستی اش که برای سفر به آمریکا اخذ کرده است، مغایرت دارد.

وب سایت بیزینس اینسایدر در گزارشی نوشت: خبرگزاری اسوشیتدپرس مدارکی  بدست آورده است که همسر رئیس جمهور آمریکا که اصالتا اهل اسلونی است، در سال 1996 برای انجام کاری های مدلینگ به آمریکا سفر کرده است و اقدام وی  با ویزای موقت و توریستی اش که  برای سفر به آمریکا اخذ کرده است، مغایرت دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، این وب سایت نوشت: او که با ویزای بیزینسی به آمریکا سفر کرده بوده است، طبق قانون عمل نکرده و به تجارت در مورد خودش مشغول نبوده است و اکنون می توان گفت ویزای او مورد داشته و حضور وی در آمریکا و اقدامات بعدی وی برای گرفتن تابعیت غیر قانونی بوده است.

وی در حقیقت قانون ویزای توریست ها را رعایت نکرده است. اکنون در صورتی که بخواهد قانون جدید ترامپ در کشور اجرایی شود و ثابت شود که اقدام اولیه بانوی اول آمریکا برای ورود به آمریکا با ویزای وی مطابقت نداشته است وی هم باید آمریکا را ترک کند.