۰ نفر

صدور حکم اعدام برای ۶ جاسوس اسرائیل در غزه

۱ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۱۲
کد خبر: 177852
 صدور حکم اعدام برای ۶ جاسوس اسرائیل در غزه

دادگاه نظامی حماس، امروز یکشنبه، 6 تن را که برای رژیم صهیونیستی جاسوسی می‌کردند، به اعدام با چوبه دار محکوم کرد.

دادگاه نظامی حماس، ۱۳ حکم، علیه جاسوسان رژیم صهیونیستی در غزه صادر کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، دادگاه نظامی حماس، امروز یکشنبه، 6 تن را که برای رژیم صهیونیستی جاسوسی می‌کردند، به اعدام با چوبه دار محکوم کرد.

در همین راستا یک منبع مسئول در دادگاه نظامی حماس به خبرگزاری فلسطین گفت که یکی از محکوم شدگان، متولد سال 1990 میلادی و ساکن شهرک جبالیا در شمال نوار غزه است که اواسط سال 2015 میلادی دستگیر شد و بعد از طی محاکمه امروز به اتهام خیانت به اعدام محکوم شد.

وی افزود که این جاسوس، اطلاعات پایگاه‌های مقاومت فلسطین و تحرکات مبارزان مقاومت را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار داده و در دوره جاسوسی خود مبالغی پول از این رژیم دریافت کرده است.

این منبع در ادامه گفت: مجرم دوم با نام (خ.أ) متولد سال 1968 میلادی است که پانزدهم فوریه سال 2015 میلادی (26 بهمن 93) به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی دستیگر و بعد از طی محاکمه، امروز به ارتکاب خیانت محکوم شد.

وی با بیان اینکه اقدامات این جاسوس، منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان فلسطینی شده است، گفت: این جاسوس اطلاعات نیروهای مقاومت و محل سکونت آن‌ها را در اختیار سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی قرار داده است.

این منبع قضایی تصریح کرد: دادگاه نظامی، حکم اعدام علیه یک مجرم با نام (ع.أ) ساکن خانیونس را تایید کرد و این حکم قطعی و نهایی است. همچنین دادگاه، حکم اعدام دو مجرم دیگر به نام‌های (و.‌أ‌) ساکن شهر غزه و (م.ع) را نیز تایید کرد.

وی افزود که حکم ششم علیه (أ.أ) متولد سال 1973 میلادی ساکن شهر غزه به اتهام ارتکاب خیانت صادر شد.

این منبع خاطر نشان کرد که این جاسوس، اطلاعات نیروهای مقاومت و محل کار آن‌ها را در اختیار اسرائیل قرار داده و منجر به شهادت شماری از آن‌ها شده است.

منبع مذکور در پایان خاطرنشان کرد که دادگاه نظامی حماس، امروز در مجموع 13 حکم علیه جاسوسان اسرائیل صادر کرده است که برخی از این احکام، اعدام و برخی دیگر حبس و اعمال شاقه است.