۰ نفر

خیانت مشاور امنیت ملی به ترامپ

۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۵۵
کد خبر: 176678
خیانت مشاور امنیت ملی به ترامپ

میجر گارت'، خبرنگار ارشد تلویزیون سی بی اس نیوز آمریکا در کاخ سفید می گوید به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می دهد مایکل فلین، مشاور امنیت ملی ترامپ در آستانه اخراج قرار گرفته است.

 تلویزیون سی بی اس نیوز آمریکا روز دوشنبه گزارش داد استفان میلر، مشاور سیاسی کاخ سفید عمل غیر قابل دفاع مایکل فلین برای برقراری ارتباط با سفیر روسیه را بررسی کرده و این کار باعث انزوای فلین از دایره همکاران ترامپ شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، گروه همکاران ترامپ اقدام فلین برای تماس گرفتن با سفیر روسیه در واشنگتن در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما و دادن قول مساعد برای برداشتن تحریم اقتصادی علیه روسیه در صورت به قدرت رسیدن دونالد ترامپ در واشنگتن، خیانت محسوب شده و روابط فلین با مایک پنس، معاون رییس جمهور را خراب کرده است.

این خبرنگار ارشد تلویزیون آمریکا مستقر در کاخ سفید می گوید: دو منبع در کاخ سفید به من گفته اند که مایک پنس، معاون رییس جمهور فکر می کند فلین با تماس با سفیر روسیه در دوره ریاست جمهوری اوباما به گروه ترامپ خیانت کرده است.

یکی از منابع کاخ سفید به تلویزیون سی بی اس نیوز گفته است که پنس به فلین اعتماد کرده بود اما اکنون می بیند اشتباه مهلکی با اعتماد به فلین مرتکب شده است.

در حالی که کمتر از یک ماه از شروع به کار دولت ترامپ می گذرد، حاشیه ها و تنش های زیادی از تیم ترامپ منتشر شده است.