۰ نفر

ترامپ از رسانه‌های آمریکا طلبکار شد +عکس

۲۷ دی ۱۳۹۵، ۱:۵۷
کد خبر: 170933
ترامپ از رسانه‌های آمریکا طلبکار شد +عکس

دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب آمریکا در توییتی می گوید مدیران اطلاعاتی و رسانه های آمریکایی درباره اش اشتباه کرده اند و باید عذرخواهی کنند.

ترامپ کمتر از چهار روز به مراسم رسمی انتصاب خود به عنوان رئیس جمهوری آمریکا و چند ساعت بعد از انتقادهای جان برنان رئیس سازمان جاسوسی آمریکا از اظهارات وی در توییتر نوشت: درباره آن مساله... آن مدیران اطلاعاتی اشتباه کردند و وقتی کسی اشتباه کند باید عذرخواهی کند؛ رسانه ها نیز باید عذرخواهی کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، جان برنان رئیس سازمان جاسوسی آمریکا روز یکشنبه به شبکه فاکس نیوز گفت: دونالد ترامپ حجم تهدید روسیه برای آمریکا را کامل درک نمی کند

برنان افزود: گفته ها و توییت های رئیس جمهوری (ترامپ) به سود امنیت ملی آمریکا نیست.

جان برنان رئیس سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) روز یکشنبه به دونالد ترامپ رئیس جمهوری منتخب این کشور در آستانه آغاز دوره زمامداری وی، به شدت هشدار داد که مراقب سخنانش باشد و روسیه را از اقدامات اخیرش تبرئه نکند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، برنان به شبکه «فاکس نیوز ساندی» گفت: بی تجربگی سیاسی، حافظ و مدافع منافع امنیتی ملی نیست. بنابراین هنگامی که وی سخن می گوید و یا واکنش نشان می دهد، باید اطمینان یابیم که عمق احتمالی پیامدها و تاثیرهای گفتار و رفتارش را بر ایالات متحده درک می کند.

برنان در حالی که تنها چند روز به برکناری وی از ریاست سیا هم زمان با آغاز دوره ریاست جمهوری ترامپ، باقی مانده است، افزود: در اینجا تنها مساله ترامپ مطرح نیست، بلکه ایالات متحده آمریکا مطرح است.

سازمان ها و نهادهای امنیتی آمریکا، مسکو را به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا متهم کرده اند که ترامپ در آن بر هیلاری کلینتون رقیب دمکرات خود، پیروز شد.

در همین حال برخی رسانه های آمریکایی نیز گزارش داده اند که روس ها به برخی فایل های رسواکننده از دونالد ترامپ دست یافته اند.

ترامپ در روز 20 ژانویه (اول بهمن ماه) زمام امور کاخ سفید را از باراک اوباما رئیس جمهوری کنونی تحویل خواهد گرفت.