۰ نفر

چین ادعای آمریکا درباره جاسوسی را رد کرد

۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۹:۲۷
کد خبر: 169470
چین ادعای آمریکا درباره جاسوسی را رد کرد

وزارت دفاع چین اعلام کرد، ارتش چین هرگز فعالیت‌های سایبری علیه سایر کشورها را حمایت نکرده است و دولت این کشور همواره به طور منصفانه مخالف این عملیات بوده و این گونه جرائم مانند حملات سایبری را براساس قانون محکوم کرده است.

پکن در واکنش به ادعای آمریکا مبنی بر جاسوسی چین از طریق هتل‌های این کشور، واشنگتن را به چالش کشید که به جای این ادعاها، درباره فعالیت‌های جاسوسی خود در سراسر جهان پاسخ دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، به گزارش شبکه خبری راشاتودی، وزارت دفاع چین اعلام کرد، ارتش چین هرگز فعالیت‌های سایبری علیه سایر کشورها را حمایت نکرده است و دولت این کشور همواره به طور منصفانه مخالف این عملیات بوده و این گونه جرائم مانند حملات سایبری را براساس قانون محکوم کرده است.

این وزارتخانه با صدور بیانیه‌ای با بیان اینکه ادعاهای روزنامه آمریکایی اتهامات بی‌اساس علیه پکن است، از واشنگتن خواسته که از بیان اینگونه اتهامات "بی‌اساس و پایه" خودداری کند و به جای متهم کردن چین به جاسوسی، درباره حملات سایبری خود در سراسر جهان پاسخ بدهد.

روز چهارشنبه روزنامه واشنگتن تایمز در گزارشی اعلام کرد، واحدی به نام 4PLAR وابسته به وزارت دفاع چین در هتل‌های جین تانگ و سیزنس در پکن از ساکنان خارجی این هتل جاسوسی می‌کنند.