۰ نفر

درگوشی‌هایی با مردان!

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۲۲
کد خبر: 268259
درگوشی‌هایی با مردان!

تا به حال به عجیب بودن زن ها دقت کرده اید؟! در برابر مشکلات تمام قد می ایستند اما طاقت کوچکترین مشکلات را ندارند! خود را فراموشکار جلوه می دهند اما هیچ دروغ و اهانتی را فراموش نمی کنند! آنها خودشان را استوار جلوه می دهند اما به همان اندازه با یک اشاره ی کوچک و بی محبتی فرو می ریزند و دلشان می شکند! زنها نبودنشان هم عجیب است و حکم خانه ی بی چراغ را دارد!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تبیان، امان از آن روزی زنها بی حوصله و غمگین باشند. انگار دنیا را غم می گیرد؛ شاه کلید سرزنده کردن زن ها و محکم کردن روابط زناشویی به دست مردان است اما چگونه؟

ما در این مطلب مهمترین و اساسی ترین سیاست های مردانه ای را به شما خواهیم گفت که باعث می شود همسرتان چشمش را بر تمام بدی های شما ببندد و زندگیتان روز به روز عاشقانه تر شود.

همسرتان غر می زند؟!

حتما برای شما پیش آمده است که گاهی از غر زدن های همسرتان کلافه می شوید. وقتی می خواهید با دوستانتان به تفریح بروید، وقتی دیر از سرکار می آیید، وقتی پای تلویزیون می نشینید و خیره به آن می شوید همسرتان احساس می کند که برای او ارزش قائل نیستید و دوست، کار و تلویزیون را به با او بودن ترجیح می دهید .

اکثر خانم ها ترس های درونی دارند و این غر زدن ها تنها مختص همسر شما نیست! آنها ترس از تنهایی و تنها گذاشتن، ترس از اینکه از نظر دیگران به خصوص همسرشان جذاب نباشند، ترس از محبوبیت نداشتن و ... دارند به همین علت است که گاهی وقت ها به چیزهایی که از نظر مردان معمولی است به اصطلاح گیر می دهند و غر می زنند اما بهترین راه این است که در اینجور مواقع به جای آنکه با همسرتان دعوا کنید چند لحظه او را بغل کنید و به او امنیت خاطر بدهید که هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند در زندگی جای تو را برای شما بگیرد...

به او توجه کنید

برای یک بانوی این امر دل آزار است که ببینند همسرشان در یک مهمانی و با دیدن دوستان و اقوامشان به کل او را از یاد برده است! لذا آقایان توجه کنید زمانی که به دلیل شرایط قادر به ابراز علاقه ظاهری به همسرتان نیستید، به همسرتان نگاه کرده و لبخند گرمی نثارش کنید.

وقتی می خواهید وارد مکانی شوید درها را برایش باز کنید، شاید بعضی‌ها بگویند که این کارها قدیمی شده است، اما این امر نشانی از احترام و ادب است که هیچ گاه رنگ کهنگی نمی گیرد. همچنین این امر به عنوان نوعی نزاکت عمومی قلمداد می‌شود.

دست‌هایش را همیشه در دست بگیرید و تا آنجایی که می‌توانید؛ نزدیکش باشید و مثل یک نجیب‌زاده با او برخورد کنید.

ظاهر او را ببینید!

خانم ها گاهی برای دل همسرشان با هزار شوق و ذوق دست به کارهایی می زنند که اگر به خودشان بود هیچ وقت آن کارها را انجام نمی دادند مثل رنگ کردن مو که حاضر می شوند ساعت ها زیر دست آرایشگر بنشینند و بعد از مدتی هم آن زیبایی اولیه موی خود را از دست بدهند تا تنها مردشان لذت ببرد. از همان لحظه که تصمیم می‌گیرند تغییر و تحولی در ظاهر خود ایجاد کنند مدام به این فکر می کنند که همسرشان با دیدن او چه واکنشی نشان خواهد داد اما برخی از مردان نه از روی عمد بلکه با همان دید کلی نگری خود هیچ گونه توجهی به تغییرات ایجاد شده در همسرشان نمی کنند واز کنار آن می گذرند.  بهتر است کمی با خود تمرین کنید، همسرتان را از دور ببینید تا متوجه تغییرات او شوید؛ او با هزار امید برای شما لباس نو پوشیده ،آرایش کرده ، موهایش را رنگ کرده است تا از طرف شما دیده شود؛ به او بگویید که چقدر جذاب شده است. مطمئن باشید این حرف به آنها آنچنان انرژی خواهد داد که اثر آن به زندگی خود شما بر می گردد.

آرامش بخش خانه باشید نه قدرتمند و زورگو...

یادتان نرود که بعد از ازدواج زن و مرد تنها تکیه گاه و سنگ صبور یکدیگر می شوند. معمولا مردها کمتر درد و دل می کنند و بیشتر حرف ها و ناراحتی هایشان را در خود می ریزند اما زن ها فقط با حرف زدن تخلیه می شوند. آنها فقط می خواهند درد و دل کنند و گاهی هیچ منطقی پشت حرف هایشان نیست و حرف هایشان هیچ ربطی بهم ندارد اما آنها تنها می خواهند تخلیه انرژی کنند و با حرف زدن از شما انرژی مثبت دریافت کنند.

کدبانوی خانه تان برای مبارزه نیامده،  او برای همدردی به سوی شما آمده است پس به حرف هایش گوش کنید و وقتی مثلا می گوید : چند وقت است که بیرون نرفتیم، برایش تعداد دفعاتی که او را به تفریح برده اید را مثال نزنید!

به او بگویید راست می گویی! حق با توست! همین یک جمله او را آرام می کند؛ آن وقت این آرامش دوباره به خودتان هدیه می شود.

او را فقط برای رابطه جنسی می خواهید ؟!

ممکن است این حرف را از همسرتان شنیده باشید که " تو فقط منو برای رابطه ی جنسی می خواهی" ؛ درجا ناراحت می شوید و به قولی احساس سردی بهتان دست می دهد اما بهتر است یه نگاهی به خود بیندازید و جدی به این حرف فکر کنید که آیا واقعا زنتان را بخاطر برقرار رابطه جنسی می خواهید اگر جوابتان منفی است حالا به دلیل این حرف فکر کنید که پس چرا همسر من چنین فکر ی را می کند؟!

زنانی که در طول روز از همسر خود نوازش و آغوش از روی عشق نبینند و فقط نوازش ها به رابطه جنسی ختم شود، به مرور نسبت به رابطه سرد می شوند؛  برای زنان این معنی تداعی می‌شود که آنها را فقط بخاطر رفع نیاز جنسی خودتان می‌خواهید!

 پس اگر نسبت به شما سرد شده است، سمتتان نمی آید ،  ابراز دلتنگی نمی کند، حتی خیلی مشتاق رابطه نیست تا زمانی که شما بگوید، بدانید یک جای کارتان اشتباه است! بعضی وقت‌ها بدون در نظر گرفتن جنسیت، همسرتان را بغل کنید. بدون گرفتن باج با توجه به زن بودنش او را به تفریح ببرید. با او باشید تا او هم دلگرم شود و به سمتتان بیاید...

زنهای عجیب را خوشحال کنید

در ابتدا گفتیم زنها موجودات عجیبی هستند اما عجیب تر ازآن ها مردانی هستند که نمی توانند این کارهای خیلی ساده را انجام دهند.کل سیاست های مردانه خلاصه می شود در ابراز محبت و توجه بی اندازه به همسر . اصلا مغز زنان را اگر باز کنید در آن پر از توجه و محبت و عشق است!

برای به دست آوردن قلب زن نیاز نیست که رفتارهای خارق العاده و شگرف انجام دهید ؛دل زن ها را میتوان با یک شاخه گل سرخ هم بدست آورد. تقریباً همه زنان نفوذ‌ پذیرند، به‌شرط آنکه شما نافذ خوبی باشید.

سعی کنید شیوه نفوذ در دل همسر خود را بشناسید و با تأمل و سنجیده در این مسیر گام بردارید.خواسته زنان کوچک اما مهم است اگر میخواهید زندگیتان سرشار از عشق و ارامش باشد این خواسته های مهم و کوچک را هیچگاه فراموش نکنید.