۰ نفر

درجلسه مدیران عامل بیمه‌ها با رییس کل مطرح شد:

محوریت سامانه سنهاب در ثبت گزارش‌های مالی شرکت‌ها/ پرهیز شرکت‌های بیمه از رقابت‌های مخرب و ارائه نرخ‌های غیرفنی

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۲۲:۵۳
کد خبر: 271859
محوریت سامانه سنهاب در ثبت گزارش‌های مالی شرکت‌ها/ پرهیز شرکت‌های بیمه از رقابت‌های مخرب و ارائه نرخ‌های غیرفنی

مدیران عامل و مدیران فناوری اطلاعات وارتباطات شرکت‌های بیمه، مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی و دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، عصر روز گذشته با رئیس کل بیمه مرکزی دیدار و گفتگو کردند. 

به گزارش اقتصادآنلاین، در این نشست موضوع صدور صورتحساب های بیمه اتکایی اجباری سال 96 از طریق سیستم سنهاب مطرح و مقرر شد، شرکت های بیمه توجه لازم را در تکمیل و نهایی کردن به موقع گزارش های خسارتی خود در سامانه سنهاب اقدام نمایند.

دکتر همتی، کنترل بخش عمده تخلفات را در گرو تکمیل و نهایی شدن گزارش های خسارتی در سامانه سنهاب دانست.

در این جلسه همچنین روند صدور بیمه نامه های شخص ثالث خودروهای صفر کیلومتر و مذاکرات و تفاهم های انجام گرفته با خودروسازان بزرگ کشور مورد بحث و تصمیم قرار گرفت.

بنابر این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی مجددا بر لزوم تعیین نرخ های فنی برای رشته هایی که نرخ گذاری آنها آزاد است، تاکید کرد و از مدیران عامل بیمه ها خواست برای حفظ و تقویت توانگری خود از رقابت های مخرب و ارائه نرخ های غیرفنی برای جذب پرتفوی خودداری کنند.

در ادامه این نشست، موضوع انتخاب بیمه مرکزی به عنوان رتبه اول خدمات الکترونیکی در بین دستگاه های اجرایی کشور مطرح و رئیس کل بیمه مرکزی ضمن قدردانی از همکاران خود در بیمه مرکزی از همراهی شرکت های بیمه نیز در پیشبرد سامانه سنهاب قدردانی کرد و ابراز امیدواری نمود طرح های توسعه ای بتدریج عملیاتی شود.