۰ نفر

حضور بیمه‌دات‌کام، استارتاپ موفق ایرانی در نمایشگاه Finex

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۴۱
کد خبر: 269666
حضور بیمه‌دات‌کام، استارتاپ موفق ایرانی در نمایشگاه Finex

انتخاب مناسب‌ترین بیمه برای هرکدام از ما با توجه به سن و سال، مکان و سبک زندگی منحصر به فردمان می‌تواند فرایندی طولانی و سخت باشد.

بسیاری از ما زمان این را نداریم که برای مقایسه و گرفتن قیمت بیمه‌ها، به همه دفاتر مختلف بیمه مراجعه کنیم. از طرفی خیلی از مردم آگاهی مناسب و کافی برای انتخاب صحیح نوع بیمه را ندارند، انتخابی که اگر اشتباه انجام شود عواقب خوبی نخواهد داشت.

بیمه‌دات‌کام یکی از کسب و کارهای جدید در زمینه بیمه است، این سرویس آنلاین انتخاب بیمه، به کاربران اجازه می‌دهد بدون صرف زمان زیاد و سفرهای طولانی شهری، به شکل آنلاین بیمه مورد نظر خود را گزینش کنند. انتخابی که برای افراد مختلف جامعه با توجه به فعالیت‌ها، شغل و سبک و سطح زندگی متفاوت است، در وب‌سایت بیمه‌دات‌کام همه این افراد می‌توانند بیمه‌های مختلف را با هم مقایسه کنند، قیمت‌ها را سنجیده و در نهایت انتخاب کنند.

photo5987632814255877251

این برند با طراحی کمپین‌های دیجیتال و مسابقه‌های جذاب در فضای مجازی، اقدام به آشنا کردن مردم با انواع بیمه‌ها کرده است. در یکی از این کمپین‌ها کاربران با انتخاب سفرها، شیوه‌های رانندگی و بیمه‌های مورد علاقه خود و نوشتنشان در صفحه اینستاگرام و در نهایت ثبت شماره تلفن خود در صفحه وب‌سایت، برنده جوایزی مانند سه سفر هیجان‌انگیز با توجه به علایق و انتخاب‌هایشان و سه تخفیف بیمه شخص ثالث می‌شدند.

اما این برند در کنار فعالیت‌های دیجیتال، حضور پررنگی در رویدادها و نمایشگاه‌های مربوط به کسب و کار بیمه دارد. در هفته‌ای که گذشت بیمه‌دات‌کام در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه یا Finex نیز شرکت داشت. در این بزرگترین رویداد بازارهای مالی خاور میانه، که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس سازمان بورس و جمعی از مسئولان شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی داخلی و خارجی برگزار شد، بیمه‌دات‌کام در حضور مدیران بیمه‌های برتر کشور مانند بیمه دنا و بیمه ایران، دستاوردها و نوآوری‌های خود را ارائه داد و چندین تفاهمنامه همکاری نیز با دیگر شرکت‌ها امضا کرد.