۰ نفر

الکساندر آنکل:

سرمایه گذاری مستقیم خارجی در بخش بیمه‌های زندگی و غیر زندگی در ایران رو به افزایش است

۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۸
کد خبر: 162434
 سرمایه گذاری مستقیم خارجی در بخش بیمه‌های زندگی و غیر زندگی در ایران رو به افزایش است

الکساندر آنکل ( Alexander Ankel ) مدیر اجرایی بخش بین الملل شرکت ارگو حضور گسترده شرکت‌های خارجی در همایش بیمه و توسعه را نشان از پیشرفت صنعت بیمه در ایران دانست.

به گزارش کارگروه اطلاع‌رسانی و تشریفات همایش بیمه و توسعه وی گفت: به نظر می‌رسد بیمه در ایران رشد قابل توجهی داشته و خوشبختانه در بخش بیمه های غیر زندگی و نیز بیمه‌های زندگی، سرمایه‌ گذاری مستقیم خارجی در ایران رو به افزایش است.

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیر اجرایی بیمه ارگو اینترنشنال آلمان ابراز داشت: مطابق پیش بینی مونیخ ری تا سال 2020 ضریب نفوذ بیمه در ایران به 3/2 می‌رسد. وی با تأکید بر اینکه بیش از 20 سال در بازارهای نوظهور فعالیت نموده است اعلام کرد: ضریب نفوذ کنونی بیمه ایران با کشورهایی نظیر هند و مالزی قابل مقایسه است.

وی گفت: در صنعت بیمه ما همچون دوندگان ماراتن هستیم و باید تصمیمات ما بلند مدت باشد و در سایه این تصمیمات است که مشتریان آرامش خود را به دست می‌آورند و می‌توانند در شرایط ریسک به بیمه‌گران بیشتر اتکا داشته باشند. الکساندر آنکل تأکید کرد که قیمت گذاری منصفانه و توانگری مالی از موضوعات مهمی است که بایدبه آن توجه جدی داشت.

گفتنی است که شرکت ارگو حدود 43 هزار کارمند در 30 کشور دنیا دارد.