۰ نفر

شرکت لوله گستر اسفراین واگذار می‌شود

۱.۷ میلیارد سهم دولت در یک شرکت فولادی واگذار می‌شود

۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲
کد خبر: 285536
۱.۷ میلیارد سهم دولت در یک شرکت فولادی واگذار می‌شود

۱۰۰ درصد سهام شرکت لوله گستر اسفراین در روز دوم مردادماه واگذار می شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، درصد سهام شرکت لوله گستر اسفراین شامل یک میلیارد و 718میلیون و 162 هزار و 400سهم توسط سازمان خصوصی سازی در روز دوم مردادماه امسال واگذار می‌شود.

این میزان سهام به ارزش پایه هر سهم 901ریال و ارزش کل پایه یک هزار و 629 میلیارد و 541 میلیون و 392 هزار ریال، به صورت 10درصد نقد و بقیه اقساط 8ساله از طریق مزایده واگذار خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: مبلغ سپرده شرکت در مزایده 100 درصد سهام شرکت مجتمع صنعتی اسفراین نیز 48 میلیارد و 886میلیون و 241 هزار و 760 ریال تعیین شده است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت لوله گستر اسفراین یکی از شرکت‌های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) که به عنوان تنها تولیدکننده لوله‌های فولادی بدون درز شامل لوله‌های جداری_مغزی مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان بزرگترین تأمین کننده مواد اولیه مورد نیاز احداث شده است.

این شرکت دارای پنج خط تولیدی شامل خط نورد_خط عملیات حرارتی_خط تکمیلی کیسینگ_خط تکمیلی تیوبینگ_خط کوپلینگ(اتصالات) بوده و با 642 نفر پرسنل در حال تولید و عرضه محصولات خود (از سایز 1/9 تا 16 اینچ) به بازار مصرف می باشد.