۰ نفر

ایمان میری وعده داد؛

ابهامات «های وب» تا پایان ماه رفع می‌شود

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۱۳
کد خبر: 269649
ابهامات «های وب» تا پایان ماه رفع می‌شود

مدیرعامل داده گستر عصر نوین با اعلام برگزاری جلسه ایی در سطوح بسیار بالا و تشکیل کارگروهی برای حل موارد به سهامداران «های وب» اطمینان داد جای هیچ نگرانی وجود ندارد و تا پایان ماه چالش ها با تدبیر و آرامش برطرف می شود.

ایمان میری در گفت وگو با بورس پرس، درباره آخرین وضعیت شرکت داده گستر عصر نوین که در گیر و دار مواضع سازمان بورس و جامعه حسابداران درباره صورت های مالی سه ساله و نحوه شناسایی درآمد و هزینه، با توقف 5 ماهه نماد روبرو شده، اظهار داشت: بعد از پاسخ جامعه حسابداران رسمی ایران و شفاف سازی سازمان بورس، پیگیری ها انجام و شنبه جلسه ایی در سطح بسیار بالا برگزار و مقرر شد کارگروهی برای این موضوع تشکیل شود.

وی ادامه داد: این کارگروه دیروز جلسه ایی به ریاست رئیس شورای عالی جامعه حسابداران رسمی ایران تشکیل داد تا ابهامات روشن و به سئوالات پاسخ داده شود. نتیجه این جلسه هم این بود که روش حل ابهامات از سوی شرکت، مورد توافق کارگروه قرار گرفت و انشاءالله تا پایان این ماه ابهامات برطرف می شود.

میری افزود: چالش ها با ‎ همکاری سازمان بورس و جامعه حسابداران رسمی و با تدبیر و آرامش در حال برطرف شدن است و باید منتظر اعلام نتایج بود.