۰ نفر

در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

ستاری: تعداد استارتاپ‌ها به سرعت گسترش یافت/ بانکداری در آینده ماندگار است

۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۱:۳۵
کد خبر: 264599
ستاری: تعداد استارتاپ‌ها به سرعت گسترش یافت/ بانکداری در آینده ماندگار است

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در آیین گشایش یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه گفت:تعداد استارتاپ‌ها به سرعت گسترش یافته است‌.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور افزود؛ پیش‌تر در تاکسیرانی با جوانانی که مهاجرت کرده بودند و به کشور برگشتند تا با راه‌اندازی استارتاپ در حوزه تاکسیرانی فعالیت کنند، برخورد بدی صورت گرفت و حالا ممکن است این اتفاق در حوزه بانک و بیمه نیز رخ بدهد.

وی ادامه داد: از استارتاپ‌ها استقبال می‌شود زیرا خدمات را با قیمت مناسب و به صورت شفاف ارایه می‌کنند.

ستاری در مورد تلگرام گفت: بلایی که تلگرام بر سر کشور آورد به این دلیل است که استارتاپ‌های داخلی را زدیم.

وی همچنین افزود: طی دو سال گذشته با پلت فرم استارتاپ‌ها دو هزار جوان را به کشور بازگرداندیم.

معاون رییس جمهور درخصوص فضای مجازی در کشور اظهار کرد: فضای مجازی در حال توسعه است، با گوگل که در خانه‌ها است چه می‌خواهیم بکنیم؟

وی گفت: ورود به حوزه استارتاپ‌ها با ایجاد صندوق‌های خطرپذیر شروع شده است. ودادن وام به استارتاپ‌ها خیانت به آنهاست. باید آنها را تامین مالی کرد.

وی همچنین گفت: بانکداری در آینده ماندگار است اما آینده نظام بانکداری روشن نیست.و نمی‌توانیم با روش‌های جدید بجنگیم باید از آنها حمایت کرده و ایده‌های جدید را بپذیریم.

معاون رییس جمهور افزود:خوشحالم از اینکه بانک‌ها و بیمه‌ها در این حوزه‌ها وارد شدند و شاهدیم که تراکنش‌های بالایی با استفاده از تکنولوژی‌های جدید انجام می‌شود. وبه زودی استارتاپ‌ها بزرگ‌ترین شرکت‌های کشور می‌شوند.

این خبر درحال تکمیل است  ...