۰ نفر

اقتصادآنلاین از میانه‌های تالار شیشه‌ای گزارش می‌دهد؛

عقبگرد ۷۰واحدی شاخص در سایه معاملات کم حجم/ حقیقی‌ها در نقش فروشنده ظاهر شدند

۲۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵
کد خبر: 264355
عقبگرد ۷۰واحدی شاخص در سایه معاملات کم حجم/ حقیقی‌ها در نقش فروشنده ظاهر شدند

با گذشت بیش از دو ساعت از آغاز معاملات اولین روز کاری هفته، شاهد کم رمقی و عقب نشینی حقیقی ها از دادوستد در سایه فروکش کردن هیجانات منفی هفته گذشته هستیم.

اقتصادآنلاین- مریم علیزاده؛ در جریان دادوستدها ی امروز تالار شیشه ای، تا این لحظه شاخص کل با افت 70 واحدی به رقم  96 هزار و 222رسیده است. شاخص هم وزن هم قرمز رنگ به کار خود ادامه می دهد و با کاهش 39 واحدی (افت 23 درصدی) به رقم  16 هزار و 724 واحد رسیده است.

در این بین تاکنون 284 میلیون ورقه بهادار به ارزش 50 میلیارد دست به دست شده است که از این میزان 45 میلیارد تومان به معاملات خرد سهام و حق تقدم در بورس اختصاص داشته است.

در بین نمادهای تاثیرگذار«فارس»، «فملی» و «جم» هرکدام 21 ، 19 و 18 واحد شاخص را تضعیف کردند. از سویی دیگر نمادهای «مبین»، «فولاد» و «فخوز» هرکدام به ترتیب 21، 20 و 18 واحد شاخص را تقویت کردند.

همچنین در بین گروه های تاثیرگذار گروه فلزات اساسی، خودرو و کانه های فلزی تاکنون بیشترین ارزش معاملات را داشته اند.

گفتنی است با فروکش کردن هیجانات منفی ریسک های سیاسی در هفته گذشته، معاملات بازار امروز در جوی آرام و متعادل و البته کم حجم دنبال می شود.

آیفکس اما برخلاف شاخص های دیگر روند صعودی به خود گرفته و با افزایش 6.5 واحدی به ارتفاع یک هزار و 70 واحد رسیده است. در این بازار نیز نمادهای «مارون» و «هرمز» بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشته اند.