۰ نفر

رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس در گفتگو با اقتصادآنلاین تشریح کرد؛

دلیل ادامه توقف نماد‌های وب در آستانه چهلمین روز/ عدم قطعیت قراداد خرید سهام پارس آنلاین

۳۰ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸
کد خبر: 246127
دلیل ادامه توقف نماد‌های وب در آستانه چهلمین روز/ عدم قطعیت قراداد خرید سهام پارس آنلاین

وحید روشن قلب در بیان دلایل ادامه روند توقف طولانی مدت سهم تازه وارد بورس اظهار داشت: علیرغم تلاش های صورت گرفته از سوی مسولان های وب مبنی بر اطلاعات دقیق خرید سهام شرکت پارس آنلاین، همچنان خرید سهام شرکت توسط داده گستر عصر نوین قطعی نیست و همچنین ابهام نحوه خرید این شرکت برطرف نشده است. نماد شرکت داده گستر عصرنوین در حالی در آستانه چهلمین روز توقف قرار دارد که پاسخ مسولین این شرکت مبنی بر ادامه روند همچنان توجیه ناپذیر است.

اقتصادآنلاین- هدی بذرافشان؛ وحید روشن قلب در گفت و گو با خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین در پاسخ به این سوال که نماد های وب چه زمانی بازگشایی می شود، گفت: با توجه به اینکه بازگشایی نماد منوط به انجام اقداماتی توسط شرکت، قطعیت معامله خرید شرکتهای گروه پارسان لین و بررسی آن می باشد، بطور دقیق نمی توان زمان معینی برای بازگشایی این نماد تعیین کرد.

رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس و اوراق بهادار با تاکید بر اینکه شرکت های وب باید شرایط نهایی و قطعی عقد قرارداد با مالکین شرکتهای پارس آنلاین را اعلام نماید ، افزود: قسمت عمده اطلاعات خواسته شده از های وب دریافت شده است لیکن باید ابهامات این نماد برطرف گردد تا امکان بازگشایی آن فراهم گردد که یکی از ابهامات این نماد عدم قطعیت نحوه خرید سهام شرکتهای گروه پارسان لین می باشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به هرحال ارائه اطلاعات کامل و شفاف برای بازگشایی هر نماد جزو ضروریات است و پس از تکمیل اطلاعات و انتشار آن در سامانه کدال امکان بازگشایی نماد فراهم خواهد گردید.