۰ نفر

مدیر عامل فولاد مبارکه أصفهان در گفتگو با اقتصاد آنلاین عنوان کرد:

نفت دلیل أصلی رشد قیمت سهام فلزات اساسی / چشم انداز فولادسازان تا پایان امسال

۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۷:۴۷
کد خبر: 219640
نفت دلیل أصلی رشد قیمت سهام فلزات اساسی / چشم انداز فولادسازان تا پایان امسال

بهرام سبحانی به چشم انداز فولادی ها و تاثیر آن بر بازار سرمایه اشاره کردوگفت: با وجود چشم انداز خوب پیش رو برای فولادی ها اما ممکن است بعضی از تولید کنندگان به دلایل مختلف با چالش هایی نیز روبرو شوند که می توانند با تدبیر مدیریت کنند.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان در گفتگو با خبرنگار بورس اقتصاد آنلاین به وضعیت  فولاد چین اشاره و تصریح کرد: برخی تکنولوژی های تولید در این صنعت به علت مسائل زیست محیطی در حال تعطیلی است که ابن امر یک کاهش قابل تامل برای عرضه  این محصول را به همراه دارد و با افزایش قیمت جهانی فولاد مواجه خواهیم بود.

وی این را هم یاد آور شد؛ البته بازارهای جدید برای این محصول ایجاد که  توام شدن نقاط قوت و ضعف این صنعت  طی یکی دوسال گذشته شرایط مناسبی را برای فولاد جهانی رقم زده است.

این مقام  مسئول به تاثیر گذاری انرژی در رشد قیمت جهانی فولاد اشاره و بیان داشت : افزایش قیمت نفت  موجب افزایش قیمت محصولات فولادی شده است.

سبحانی با تاکید بر اینکه جهش قیمت فولاد بازار سهام این محصول را نیز تحت تاثیر قرارداده است، خاطرنشان کرد: طی دو سه ماه گذشته  سهام معدنی ها و فولادی ها با افزایش قیمت مناسب روبرو بوده است که  ادامه این روند نوید بخش آینده بهتر این بازار در بازار سرمایه خواهد بود.